کد خبر: ۷۶۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۹۹۸
در تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم استقلال، سرمربی آلمانی آبی‌پوشان نظارت‌ ویژه‌ای داشت.
نظارت شفر روی تمرین آبی‌پوشان و اعلام برنامه سفر استقلال به خرمشهربه گزارش خبرداغ ،تمرین تیم فوتبال استقلال برای دیدار برابر خونه‌به‌خونه بابل در فینال جام حذفی از ساعت 11:30 امروز (سه‌شنبه) در زمین مجموعه صنایع دفاع و پشت درهای بسته برگزار شد.

 

* بحث انصراف خونه‌به‌خونه از حضور در فینال جام حذفی موضوعی بود که بازیکنان و مربیان در مورد آن صحبت می‌کردند.

 

* بازیکنان با دویدن و پاسکاری‌های کوتاه خودشان را گرم کرده و سپس به اجرای آیتم‌های فنی مورد نظر مربیان پرداختند. بخش پایانی تمرین شوتزنی بود که شفر روی آن نظارت ویژه‌ای داشت.

 

* قرار است آخرین تمرین استقلال فردا برگزار شود. استقلالی‌ها فردا ساعت 16:45 راهی آبادان شده و سپس با اتوبوس راهی خرمشهر می‌شوند. طبق برنامه استقلالی‌ها ساعت 10 صبح روز جمعه به تهران بازمی‌گردند. قرار است محمد نوری و محمد کشاورز دو پیشکسوت استقلال در این سفر آبی‌ها را همراهی کنند.

 

دیدار استقلال - خونه‌به‌خونه در فینال جام حذفی از ساعت 19:15 پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه نفت و گاز الوند خرمشهر برگزار می‌شود.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: