کد خبر: ۷۶۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
تعداد بازدید: ۱۰۹۳
مربی تیم فوتبال پرسپولیس بارها در طول تمرین امروز سرخ پوشان عملکرد مدافع این تیم را مورد نقد قرار داد.
تذکرات فنی به خلیل زاده و حضور کاپیتان در تیم ذخیره هابه گزارش خبرداغ ، تمرینات پرسپولیس برای بازی با الجزیره امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا همچنان ادامه دارد. از این رو بازیکنان پرسپولیس از ساعت ۱۱ صبح در مجموعه ورزشی شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی تمرین خود را آغاز کردند. 

 

* بازیکنان پرسپولیس ابتدا دقایقی را در سالن وزنه به انجام تمرینات بدنسازی مشغول شدند. آنها سپس وارد چمن مجموعه شهید کاظمی شدند تا کار با توپ را زیر نظر مستقیم برانکوایوانکوویچ آغاز کنند.

 

* پاس کاری در ابعاد کوچک زمین و سپس تمرینات سرعتی بخش اولیه کار تیمی بازیکنان پرسپولیس است. آنها پس از مرور تاکتیک های کادر فنی برای بازی با الجزیره فوتبال درون تیمی را در دستور کار قرار دادند.

 

* سیدجلال حسینی که از حضور در بازی رفت مقابل الجزیره به دلیل دو اخطاره بودن محروم است، در ترکیب ذخیره ها حضور داشت. همین امر سبب شد تا محمد انصاری زوج شجاع خلیل زاده در قلب خط دفاعی بازیکنان اصلی قرار گیرد.

 

* گادوین منشا تنها غایب پرسپولیس در تمرین امروز بود.

 

* کریم باقری برای افزایش انگیزه شجاع خلیل زاده بارها نکات فنی را به وی گوشزد کرد. مربی پرسپولیس از خلیل زاده می خواست تا حضور فعال تری در تمرین داشته باشد و از ایستادن پرهیز کند.

 

* حدود صد هوادار برای تماشای تمرین پرسپولیس در ورزشگاه حضور داشتند.

 

* تمرین فردای پرسپولیس ساعت ۱۱ صبح در مجموعه ورزشی کاظمی پیگیری می شود.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: