کد خبر: ۷۶۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۵۰۴
دفتر نخست‌وزیر انگلیس روز یکشنبه با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر حفظ توافق هسته ای ایران، اعلام کرد که سران انگلیس، فرانسه و آلمان توافق کردند برجام همچنان بهترین گزینه است. از طرفی دیگر ترامپ دولت آمریکا را به سوی اصلاح توافق هدایت کرده است و چنانچه ما نتوانیم این توافق را اصلاح کنیم، وی درصدد خروج از آن بر می آید.
اروپا: تنها راه، برجام است؛ آمریکا: از برجام خارج می‌شویمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: دفتر نخست‌وزیر انگلیس روز یکشنبه با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر حفظ توافق هسته ای ایران، اعلام کرد که سران انگلیس، فرانسه و آلمان توافق کردند برجام همچنان بهترین گزینه است.

در تماس تلفنی ترزا می نخست وزیر انگلیس با امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، سه طرف توافق کردند که برجام باید موضوع های دیگر نظیر مسئله موشک های بالستیک، تبعات لغو برجام و تاثیر و نفوذ ایران در تحولات منطقه را نیز شامل شود.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است 'برجام بهترین گزینه برای جلوگیری از دسترسی ایران به سلاح هسته ای است'.

آمریکا: اگر نتوانیم برجام را اصلاح کنیم، از آن خارج می شویم

«مایک پمپئو» وزیر امور خارجه جدید آمریکا پس از دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی از خروج دونالد ترامپ از برجام در صورت اصلاح نشدن این توافق سخن گفت که همزمان «جان بولتون» مشاور جدید امنیت ملی آمریکا اعلام کرد ترامپ هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته است.

وزیر امور خارجه آمریکا گفت: ترامپ همچنین دولت آمریکا را به سوی اصلاح توافق هدایت کرده است و چنانچه ما نتوانیم این توافق را اصلاح کنیم، وی درصدد خروج از آن بر می آید.

ترامپ قرار است 22 اردیبهشت درباره تعلیق تحریم‌های هسته‌ای ایران تصمیم‌گیری و خروج یا ماندن کشورش در برجام را اعلام کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد مهدی توانا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
چقدر بیچاره شدیم که در ثروتمند ترین کشور دنیا زندگی کنیم و یه سری افراد بی خانواده برامون تصمیم بگیرند، مرده شور هر چی سیاست ببرم که زندگیمون به لجن کشید، چه اسرائیل و فلسطین ملعون که باعث تبا6ی زندگیمون شد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: