کد خبر: ۷۶۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۴۹۰
محمود شایان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به همراه مدیراموراعتباری و تنی چند از روسای ادارات اعتبارات و بررسی طرح های بانک در سفری دو روزه به استان هرمزگان با فریدون همتی استاندار هرمزگان دیدار وگفتگو کرد.
دیدار عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران با استاندار هرمزگانبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این دیدار محمود شایان ضمن قدردانی از تعامل مطلوب و اثرگذار استانداری هرمزگان با بانک ملی ایران، همکاری بانک را با استانداری هرمزگان در جهت توسعه و پیشرفت استان سازنده دانست.
وی از تامین اعتبار و اختصاص تسهیلات 18هزار میلیارد ریالی در قالب کنسرسیوم بانک ها جهت طرح انتقال آب خلیج فارس به مناطق مرکزی ایران (استان های کرمان، یزد و اصفهان) خبر داد.
در ادامه استاندار هرمزگان با ابراز رضایت از عملکرد موثر بانک ملی ایران بابت پرداخت تسهیلات در زمینه های تولید، اشتغال، قرض الحسنه و ازدواج در استان، بانک ملی ایران را ابزار مهم اقتصادی در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به همراه مدیرانی از چندین بانک کشور به همراه کارشناسان اعتباری بانک ملی از پروژه ملی طرح آبرسانی از خلیج فارس به مناطق مرکزی ایران (استان های کرمان، یزد و اصفهان) بازدید کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: