کد خبر: ۷۶۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۳۰۵
پيروزي سه گله روز آخر پرسپولیس برابر سپيدرود رشت براي سومين سال متوالي اين تیم را به عنوان بهترين خط حمله لیگ رساند.
پرسپولیس عنوان بهترين خط آتش ليگ برتر را در اختيار دارد/ البته به 2 سال پيش نرسيدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در شرايطي كه طي هفته‌هاي اخير افول پرسپوليس و نتايج خوبي كه رقبا به دست  مي‌آوردند باعث شده بود عنوان بهترين خط حمله پرسپوليس به خطر بيفتد، پيروزي سه گله روز آخر برابر سپيدرود رشت براي سومين سال متوالي اين عنوان را به سرخپوشان بخشيد.

 

حالا پرسپوليس سه سال متوالي است كه عنوان بهترين خط آتش ليگ برتر را در اختيار دارد. آنها در ليگ پانزدهم 50 گل زدند، در ليگ شانزدهم 47 گل به ثمر رساندند و در ليگ هفدهم هم 48 بار توپ را از خط دروازه رقبا عبور دادند. به اين ترتيب آنها به شكلي جانانه از عنوان بهترين خط حمله كه در اختيار خودشان بود دفاع كردند، به نوشته بانک ورزش، هر چند بهترین رکورد آنها همچنان مربوط به دو سال پیش است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: