کد خبر: ۷۶۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید: ۴۳۷
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بار دیگر از مجلس شورای اسلامی، ریاست و نمایندگان آن خواست تا در تصویب لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان سرعت عمل نشان دهند.
درخواست ابتکار از مجلس برای تسریع در تصویب لایحه حمایت از حقوق کودکان

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، معصومه ابتکار با اشاره به کودک‌آزاری‌های اخیر مانند قتل سلاله ۵ ساله، پسر ۱۰ ساله مشهدی و خواهران و برادران شکنجه شده ماهشهری، این حوادث را بسیار ناگوار توصیف کرد و گفت: همه قوا باید برای مقابله با آسیب‌ها به کودکان و نوجوانان همت کنند و این موضوع در قوه مقننه اکنون به تصویب لایحه حمایت ازکودکان  و نوجوانان بستگی دارد.

وی با تاکید بر ظرفیت‌های اورژانس اجتماعی (۱۲۳) در کاهش آسیب‌ها به کودکان، حمایت از این اورژانس را مهم تلقی کرد و اظهار داشت: ۱۲۳ نه تنها مامن آسیب‌‌‌دیدگان به حساب می‌‌آید بلکه باعث ترس و بازدارندگی مرتکبان به خشونت هم هست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: