کد خبر: ۷۶۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۶۸۵
امید ابراهیمی نیم‌فصل دوم، شبیه همان فوتبالیستی شده كه هواداران استقلال عاشقانه دوستش داشتند.
امید ابراهیمی: حلقه‌ام را بوسیدم و گلم را تقدیم همسرم كردمبه گزارش خبرداغ ، او در چشم به‌ هم ‌زدنی توانست به اوج برسد و حالا یكی از امیدهای اصلی هواداران به حساب می‌آید. ابراهیمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی در این باره حرف می‌زند و همچنین به لقبی كه هواداران برایش انتخاب كرده‌اند واكنش نشان می‌دهد.

 

* امید نیم‌فصل دوم چه پیشرفت چشمگیری داشته‌ای. شفر هم كه شدیداً از تو راضی است و چند بار در مصاحبه‌هایش از تو تعریف كرده.

آقای شفر كه واقعاً به من لطف دارد. من سعی كرده‌ام وظایفی كه بر عهده‌ام بوده در زمین بازی انجام دهم. همیشه تلاش كرده‌ام به ‌نحو ‌احسن كارم را انجام دهم و برای موفقیت تیم، بهترین عملكرد را داشته باشم. خب نیم‌فصل دوم انتظار این بود كه استقلال بتواند دوباره نتایج خوبی در لیگ برتر و همین‌طور آسیا و جام‌حذفی به دست بیاورد. خیلی خوشحالم این كار انجام شد و الان هواداران راضی هستند. توانستیم با بازی‌های خوب و آن انسجام تیمی و یكدلی، در این راه موفق باشیم. نتایجی كه در آسیا و داخل ایران به دست‌ آورده‌ایم گویای این مسئله است. ما در لیگ قهرمانان گروه خیلی سختی داشتیم ولی صعود كردیم. به فینال جام‌حذفی هم رفتیم. من در این مدت تلاش كردم بهترین عملكرد را داشته باشم. خدا را شكر می‌كنم بالاخره انتظاری كه از امید ابراهیمی می‌رفت را برآورده كردم.

 

* هواداران هم به تو می‌گویند فرمانده استقلال.

حس خیلی قشنگی دارم وقتی هواداران با این لقب من را صدا می‌كنند. خیلی حس خوبی است ولی وظیفه من را سنگین می‌كند. وقتی هوادار چنین شعاری می‌دهد یعنی باید بهترین عملكرد را در زمین مسابقه داشته باشم. حالا می‌دانم كه باید هر روز بهتر و بهتر باشیم.

 

* حالا این فرمانده می‌خواهد تمدید كند یا نه؟

به امید خدا. دوست نداشتم الان درباره این مسئله حرف بزنم. واقعاً بازی‌های سختی داریم و شرایط حساس است. دوست دارم فقط به بازی‌های پیش‌رو فكر كنم و تمركزم روی این مسئله باشد ولی تا الان با باشگاه صحبتی برای تمدید نكرده‌ایم. به موقع در این باره حرف می‌زنیم و ان‌شا‌ءا... هرچه قسمت بود همان اتفاق می‌افتد.

 

* بعضی هواداران استقلال می‌گویند اگر لیگ چند هفته بیشتر ادامه پیدا می‌كرد پرسپولیس قهرمان نمی‌شد و استقلال و ذوب می‌توانستند خطرساز باشند.

شرایط تیم ما الان واقعاً خوب شده. شاید اگر بازی‌های بیشتری داشتیم، به موفقیت‌های بیشتری می‌رسیدیم. ما در طول فصل در بعضی بازی‌ها نتایج لازم را به دست نیاوردیم. یكسری اشتباهات داشتیم كه باعث شد امتیاز از دست دهیم. از آن طرف پرسپولیس بازی‌هایش را می‌برد و امتیاز جمع می‌كرد. این اتفاقات شرایط را سخت كرد ولی الان خدا را شكر حال تیم خوب است. این شرایط حفظ شود ان‌شا‌ءا... می‌توانیم سال بعد از اعتبار باشگاه دفاع كنیم.

 

* هواداران می‌گویند سال بعد دیگر وقت قهرمانی استقلال است.

همیشه سعی كرده‌ایم بهترین عملكرد را داشته باشیم تا هواداران خوشحال شوند. ان‌شا‌ءا... در اولین قدم فینال جام‌حذفی را می‌بریم و قهرمانی را تقدیم این هواداران عزیز و دوست‌داشتنی می‌كنیم. فصل بعد هم با تمام قدرت به مسابقات می‌رویم و ان‌شا‌ءا... بتوانیم دل هواداران را شاد كنیم.

 

* در بازی پیكان هم گل مهمی زدی. درباره آن گل حرفی داری؟

بالاخره ما می‌جنگیم تا رتبه بهتری در لیگ به دست بیاوریم. در بازی پیكان هم واقعاً شرایط سخت بود. داریوش (شجاعیان) از زمین بازی اخراج شد. 20 دقیقه تحت فشار بودیم و باید بیشتر تلاش می‌كردیم. سعی كردم در آن لحظات به تیم كمك كنم. خدا را شكر در دقایق پایانی توانستم جلو بروم تا آن اتفاق خوب بیفتد و توپ جلویم قرار بگیرد تا آن ضربه را بزنم و گل شود.

 

* آن گل را به چه كسی تقدیم كردی؟

به همسرم. شادی گلم این بود كه حلقه‌ام را بوسیدم و در واقع این به معنای آن بود كه گل را به همسرم تقدیم كرده‌ام.

 

* امید به نظر می‌رسد رابطه شفر با شما فراتر از رابطه مربی و بازیكن است. مثل دوست هستید. در این باره حرف می‌زنی؟

شفر مربی باتجربه‌ای است. او كاركشته است. در كشورهای مختلف كار كرده و تجربه زیادی دارد. شفر آدم فوق‌‌العاده مهربان و خوبی است. همیشه سعی كرده رابطه نزدیكی با بازیكنان داشته باشد. مطمئناً در تیم همه دوستش دارند. این رابطه صمیمی باعث شده تا بچه‌ها برای موفقیت تیم حتی تلاش‌شان را بیشتر كنند و بتوانند برای تیم بهتر و اثرگذارتر بازی كنند. به نوشته خبر ورزشی، شاید اگر رابطه جور دیگری بود این اتفاقات مثبت نمی‌‌افتاد و شرایط سخت‌تر می‌شد.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
اه اه اه!!!
چقدر چندش آور ! آدم یاد سمندون می افته!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: