کد خبر: ۷۶۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۵۲۲
دونالد ترامپ که در اقدامی کم‌سابقه برای یک رئیس‌جمهور به صورت تلفنی با شبکه «فاکس نیوز» صحبت می‌کرد، درباره نتایج سفر ماکرون به واشنگتن، گفت: «ما دستاوردهای زیادی داشتیم. واقعا دستاوردهای زیادی داشتیم، بیش از آنچه هرکسی می‌داند، دستاوردهایمان را شاهد خواهید بود.»
ترامپ: مکرون پس از دیدار از کاخ سفید نظرش درباره ایران عوض شد/ 150 میلیارد شامل 1.8 میلیارد نقدی به آنها دادیم/ ایرانی‌ها در دوره من «مرگ بر آمریکا» نمی‌گویند!

به گزارش خبرداغ  به نقل از فارس ، رئیس‌جمهور آمریکا با بیان اینکه دیدارش با ماکرون بسیار نتیجه بخش‌بوده، گفت در جریان این دیدار دیدگاه رئیس‌جمهور فرانسه در قبال ایران متحول شده است.

 «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه با بیان اینکه دیدارش با رئیس‌جمهور فرانسه بسیار مفید بوده، گفت توانسته دیدگاه «امانوئل ماکرون» را در قبال ایران تغییر دهد.

وی که در اقدامی کم‌سابقه برای یک رئیس‌جمهور به صورت تلفنی با شبکه «فاکس نیوز» صحبت می‌کرد، درباره نتایج سفر ماکرون به واشنگتن، گفت: «ما دستاوردهای زیادی داشتیم. واقعا دستاوردهای زیادی داشتیم، بیش از آنچه هرکسی می‌داند، دستاوردهایمان را شاهد خواهید بود.»

ترامپ به عنوان نمونه، گفت: «معتقدم که اکنون دیدگاه او نسبت به ایران، در مقایسه با دیدگاهش پیش از آمدن به کاخ سفید، بسیار متفاوت شده است. و این بسیار مهم است. او می‌داند در مسئله ایران، حرف من چیست... رئیس‌جمهور توافق وحشتناکی با این کشور کرد، منظورم از رئیس‌جمهور، دولت پیشین است که توافق وحشتناکی کرد و ۱۵۰ میلیارد دلار، که ۱.۸ میلیارد دلار آن نقد بود، به آن‌ها پرداخت کرد. پول واقعی، در بشکه و جعبه با هواپیما. این غیر قابل تحمل است.»

رئیس‌جمهور آمریکا ادامه داد: «آن وقت آنچه آن‌ها انجام دادند این بود که فریاد بزنند "مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا." البته دیگر چنین فریادی نمی‌زنند، زمان او (باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا) بود که چنین فریادی می‌زدند، زمان من چنین فریاد نمی‌زنند. این اواخر دیگر ندیده‌ایم که قایق‌های کوچک آن‌ها در اقیانوس دور کشتی‌های ما گشت بزنند، چون می‌دانند که اگر دور کشتی‌های ما گشت بزنند، دیگر اثری از آن‌ها (قایق‌ها) باقی نمی‌ماند.»


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
0
ایرانی ها ازسال 1357 تاکنون شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند.
که ایرانی ها بیش از40 سال است شعار "مرگ بر آمریکا" سر می دهند.

ایرانی ها ازسال 1357 تاکنون شعار مرگ بر انگلیس سر می دهند.
که ایرانی ها بیش از40 سال است شعار "مرگ بر انگلیس" سر می دهند.

ایرانی ها ازسال 1357 تاکنون شعار مرگ بر اسرائیل سر می دهند.
که ایرانی ها بیش از40 سال است شعار "مرگ بر اسرائیل" سر می دهند.

ایرانی ها ازسال 1357 تاکنون شعار مرگ بر آل سعود سر می دهند.
که ایرانی ها بیش از40 سال است شعار "مرگ بر آل سعود" سر می دهند.

آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان و دیگرگروه های تروریستی نیست وفقط به دنبال منافع خودش است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: