کد خبر: ۷۶۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۵۹۵
رییس سازمان زندان ها اخرین وضعیت حمید بقایی را تشریح کرد.
آخرین وضعیت حمید بقایی پس از اعتصاب غذابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رییس سازمان زندان ها اخرین وضعیت حمید بقایی را تشریح کرد.


 اصغر جهانگیر در حاشیه برنامه قدردانی از دانش آموزان و دانشجویان کوشا فرزندان مددجویان در جمع خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم گفت: هر فردی که داخل زندان می‌شود فرقی ندارد متهم یا مجرم یا محکوم ؛ حفاظت از جان او وظیفه انسانی ماست که این وظیفه را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: کسانی که مقررات زندان را رعایت نکنند و بخواهند چیزی نخورند، این اعتصاب غذا ممنوع است و با در پیش گرفتن روش‌هایی با کمک روانشناسان ، تلاش داریم تا این افراد جان خود را به خطر نیندازند. بدلیل نخوردن غذا وضعیت جسمانی بقایی دچار مشکل شد و وی برای مراقبت‌های بیشتر و به دلیل نگاه انسانی سازمان زندان‌ها، به بیمارستان اعزام شد.

وی ادامه داد: طبق گزارشی که به ما دادند ایشان مشکلی ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
Russian Federation
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
ایران بداند
بقایی یعنی پایان فساد لاریجانی ها
چه زنده و چه شهید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: