کد خبر: ۷۶۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱
تعداد بازدید: ۳۷۲
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در جمع خبرنگاران تأکید کرد
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی با اشاره به رشد 4درصدی گردشگران ورودی به کشور بر لزوم استفاده از ظرفیت‌‌های «تبریز2018» و «همدان2018» برای جذب گردشگران خارجی تأکید کرد.
استفاده از ظرفیت‌‌های «تبریز2018» و «همدان2018» برای جذب گردشگران خارجیبه‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا ، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 97 در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه «تبریز2018» در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «سال 96 را با 4درصد رشد در حوزه گردشگر ورودی به کشور پشت سر گذاشتیم، برنامه‌ریزی دقیق و خوبی انجام شده و کشورهای هدف خارجی در سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مشخص شده‌اند و با اجرای برنامه‌های مختلف تبلیغاتی و برنامه‌های فرهنگی در شهرها و کشورهای هدف خارجی به‌دنبال این هستیم که میزان گردشگران ورودی به کشور را افزایش دهیم.»

او با اشاره به دو رویداد بزرگ در کشور یعنی «تبریز2018» و «همدان2018» افزود: «تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی و همدان به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی دو رویداد بین‌المللی بزرگ در دو شهر فاخر فرهنگ و تاریخی کشور هستند. انشاءلله با اجرای برنامه‌های جذاب مختلف در این دو شهر موجب رشد گردشگر داخلی و گردشگر خارجی در این دو شهر و در کشور باشیم.»

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تصریح کرد: «این دو شهر علاوه‌بر داشته‌های فاخر تاریخی، بناهای تاریخ و موزه‌های بسیار غنی بین‌المللی داشته‌های مختلف فرهنگی زیادی دارد. مردمان این شهر دارای ویژگی‌های بسیار خوبی هستند، آیین‌ها و سنت‌های بسیار خوب، غذاهای متنوع و خوشمره، صنایع‌دستی، فرش ، آلات موسیقی، موسیقی‌های مختلف، گویش‌ها و زبان‌ بسیار جذاب همدانی و ترکی و... ازجمله موضوعات جذاب گردشگری این دو شهر است که با استفاده از آن بتوانیم از این دو رویداد بهره برده و شاهد افزایش گردشگر خارجی در کشور و در این دو شهر باشیم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: