کد خبر: ۷۶۷۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
تعداد بازدید: ۳۱۱
اگرچه پرسپوليس مدتهاست قهرماني‌اش را در ليگ قطعي كرده، اما واقعا نتايجي كه اين تيم در هفته‌هاي اخير به دست آورده جاي بحث دارد.
نگران نباشیم آقای سرمربی؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، اگرچه پرسپوليس مدتهاست قهرماني‌اش را در ليگ قطعي كرده، اما واقعا نتايجي كه اين تيم در هفته‌هاي اخير به دست آورده جاي بحث دارد.

 

يك پيروزي و كسب تنها چهار امتياز از پنج بازي آخر، اصلا آمار خوبي براي شاگردان برانكو نيست. ممكن است او در توجيه اين نتايج به انگيزه پايين بازيكنان اشاره كند، اما حتي اگر اينطور هم باشد بيم آن مي‌رود كه اين بي‌انگيزگي و حس سير شدن، فصل آينده نيز يقه قرمزها را بگيرد.

 

از سوي ديگر برانكو حتي در مسابقات تشريفاتي هم به بازيكنان نيمكت‌نشين ميدان نمي‌دهد؛ بنابراين طبيعي است كه آنها احساس نااميدي كنند و هميشه فيكس‌ها هم ديگر انگيزه و اشتياق چنداني نداشته باشند. به نوشته بانک ورزش، فراموش نكنيم هنوز از اين فصل دو بازي مرگ و زندگي آسيايي ديگر هم براي سرخپوشان باقي مانده و آنها نبايد تعطيلات‌شان را اينقدر زود شروع كنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: