کد خبر: ۷۶۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۳۲۲
یک منبع اطلاعاتی عراقی اعلام کرد: نیروی هوایی عراق با هماهنگی طرف سوری نشست فرماندهان داعش در خاک سوریه را هدف قرار داد که به کشته شدن فرد شماره دو داعش منجر شد.با کشته شدن وی مأموریت داعش برای حمایت از باندهای زیرزمینی‌اش در عراق دشوار خواهد بود. این عملیات براساس داده‌های اطلاعاتی دقیق انجام شد.
کشته شدن فرد شماره ۲ داعش در حمله هوایی عراق در سوریهمنابع عراقی از کشته شدن فرد شماره دو داعش در حمله اخیر نیروی هوایی این کشور در سوریه خبر داد.

به گزارش خبرداغ، یک منبع اطلاعاتی عراقی اعلام کرد: نیروی هوایی عراق با هماهنگی طرف سوری نشست فرماندهان داعش در خاک سوریه را هدف قرار داد که به کشته شدن فرد شماره دو داعش منجر شد.

وی گفت: فرد شماره دو داعش که "ابولقمان السوری" نام دارد مسئول انتقال و عضوگیری از عاملان انتحاری و اعزامشان به عراق بود.

با کشته شدن وی مأموریت داعش برای حمایت از باندهای زیرزمینی‌اش در عراق دشوار خواهد بود. این عملیات براساس داده‌های اطلاعاتی دقیق انجام شد.
منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: