کد خبر: ۷۶۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
تعداد بازدید: ۳۵۶
اشکان نامداری، مربی تیم استقلال به خداحافظی سیدحسین حسینی پس از انتشار پیامی در صفحه اینساگرامش واکش نشان داد.
واکنش مربی استقلال به خداحافظی غیرمنتظره سیدحسین حسینیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،اشکان نامداری، مربی تیم استقلال به خداحافظی سیدحسین حسینی پس از انتشار پیامی در صفحه اینساگرامش واکش نشان داد.

 

اشکان نامدار ی گفت: حسینی کمی حساس شده و چون دوران گل‌ نخوردن را گذرانده فکر می‌کند با گل خوردن به عقب بازگشته است. در رختکن به او گفتم دیگر به امروز فکر نکن و اگر توانستی حتی بیرون برو و کمی در هوای آزاد دور بزن، اما به یکباره دیدم که چنین پستی گذاشته و تعجب کردم.


مربی استقلال ادامه داد: هیچ فشار روانی روی حسینی نیست، خاصیت شفر این است که به بازیکن فشار نمی‌آورد و اگر هم ببینید بازیکنی تحت فشار است با مدیریت او را از فشار خارج می‌کند. به نوشته خبرورزشی، رابطه دروازه‌بان‌های استقلال با هم خوب است و همانطور که گفتم حسینی بابت هر گلی که می‌خورد خیلی زود ناراحت می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: