کد خبر: ۷۶۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
تعداد بازدید: ۳۴۴
باشگاه استقلال سرانجام در پرونده شکایتی که مجتبی جباری انجام داده بود، محکوم به پرداخت غرامت به این بازیکن شد.
مجتبی جباری: استقلالی ها پولم را ندهند از نقل‌ و انتقالات محروم می‌شوند!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،باشگاه استقلال سرانجام در پرونده شکایتی که مجتبی جباری انجام داده بود، محکوم به پرداخت غرامت به این بازیکن شد.

 

روزبه وثوق‌احمدی با اعلام این خبر به فارس‌ گفت: «باشگاه استقلال به دلیل فسخ قرارداد یکطرفه و غیرموجه مجتبی جباری به پرداخت مبلغ‌۴۴۰‌ میلیون تومان به این بازیکن محکوم شد.

 

از سوی دیگر با توجه به فسخ قرارداد یکطرفه و غیرقانونی جریمه‌ای برای باشگاه استقلال در نظر گرفته شده که این باشگاه باید به عنوان غرامت مبلغ‌۲۰۰ میلیون تومان به مجتبی جباری پرداخت کند که روی هم رفته این رقم به‌۶۴۰ میلیون می‌رسد که طرفین این فرصت را دارند تا طی مدت یک هفته به حکم مورد‌نظر اعتراض کنند.‌»

 

مجتبی جباری درباره حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون در مصاحبه با رادیو تهران ورزشی گفت: «هدف من گرفتن غرامت یا خسارت از باشگاه استقلال نبود. دوست داشتم برای تیم محبوبم بازی کنم اما اتفاقات شخصی افتاد که باعث شد این پرونده شکل بگیرد. به شخصه دوست نداشتم از باشگاه استقلال شکایت کنم اما در‌نهایت توانستم حقم را بگیرم. تنها چیزی که در این پرونده مرا راضی کرد رسیدگی کمیته تعیین وضعیت بود که به اندازه کافی زمان صرف این پرونده و مدارک کافی را جمع‌آوری کرد.‌»

 

هافبک سابق آبی‌پوشان در مورد این‌که چطور می‌خواهد جریمه خود را از باشگاه استقلال بگیرد، گفت: «کمیته تعیین وضعیت‌‌ به من گفته ظرف مدت یک ماه باشگاه استقلال باید این پول را پرداخت کند در غیر این صورت از فصل نقل و انتقالات محروم خواهد شد. من می‌توانستم در این فصل برای تیمم بازی کنم و این پول را بگیرم اما با این حواشی که ایجاد شد، نشان دادند متاسفانه ارزش و احترامی برای جایگاه بازیکن قائل نیستند. فقط متاسفم که نام استقلال در این پرونده به میان می‌آید چون بحث من شخصی است. ای کاش مدیر‌عامل باشگاه استقلال (افتخاری) این پول را از جیبش پرداخت کند.‌»

 

جباری در مورد این‌که آیا قصد دارد به فوتبال خود ادامه دهد یا خیر، گفت: «تمریناتم را شروع کرده‌ام و برای سال آینده برنامه دارم. شاید اگر در این فصل بازی می‌کردم، اکنون از فوتبال خداحافظی می‌کردم اما دوست نداشتم یک نفر که هیچ آگاهی از فوتبال ندارد و ارزش و احترامی برای بازیکنان قائل نیست، مرا از فوتبال کنار بگذارد.‌»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: