کد خبر: ۷۶۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
تعداد بازدید: ۳۴۴
بازیکنان شارلروا به سختی توانستند از دست هواداران عصبانی خود نجات پیدا کنند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،شارلروا دیشب در مرحله نهایی رقابت های لیگ بلژیک با نتیجه 6-0 به بروژ باخت تا در قعر جدول شش تیمی قرار بگیرد.  کاوه رضایی، مهاجم ایرانی شارلروا در این دیدار از ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه 75 تعویض شد.در جدول لیگ گروهی بلژیک شارلوا با 27 امتیاز ششم است.

 

 پس از این شکست سنگین شارلروا ۱۰۰ نفر از هواداران این تیم در خارج از ورزشگاه منتظر کادر فنی و بازیکنان بودند و یک درگیری لفظی میان آنها صورت گرفت. هواداران شارلروا هنگام سوار شدن بازیکنان به اتوبوس تیم علیه آنها شعار دادند و با مواد محترقه و تخم مرغ اتوبوس را مورد هدف قرار دادند. آنها ته مانده های سیگار خود را به سمت بازیکنان پرتاب می کردند. تعدادی از تیفوسی های باشگاه با شعارهایی به بازیکنان خود طعنه می زدند و به آنها لقب ترسو می دادند و می گفتند ما جنگجو می خواهیم نه بزدل!

 

سرانجام با دخالت نیروهای امنیتی و پلیس، حدود ساعت 1 بامداد بازیکنان توانستند با اتوبوس از محل ورزشگاه خارج شوند.

 

مهدی بیات در این باره اظهار داشت:‌هواداران بسیار ناراحت بودند و ما سعی کردیم آنها را آرام کنیم اما واقعا کار سختی بود. خوب کار نکردیم و حالا باید برای آینده بهتر و بیشتر تمرین کنیم.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: