کد خبر: ۷۶۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
تعداد بازدید: ۱۷۹
در نظرسنجي اين هفته نود جلال حسيني به عنوان بهترين بازيكن پرسپوليس در ليگ هفدهم انتخاب شد.
تلخ‌ترین نکته در مورد حرف‌های برانکوبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در نظرسنجي اين هفته نود جلال حسيني به عنوان بهترين بازيكن پرسپوليس در ليگ هفدهم انتخاب شد.

 

او در حال حاضر با شش قهرماني، پرافتخارترين بازيكن ليگ برتر محسوب مي‌شود. برانكو هم در نشست خبري بعد از بازي با پديده و هم در برنامه نود اين ركورد را به جلال تبريك گفت، اما نگفت كه قهرماني هفتم حسيني را او از چنگش خارج كرد. ابتداي ليگ پانزدهم جلال حسيني بعد از توافق با نژادفلاح، با پرسپوليس قرارداد داخلي بست، اما برانكو به دلايلي كه هرگز و تا امروز هم نگفته، اين بازيكن را نخواست.

 

آخر فصل هم پرسپوليس فقط به خاطر تفاضل گل قهرماني را به استقلال خوزستان واگذار كرد. به گزارش بانک ورزش، به اين ترتيب هفتمين قهرماني حسيني، پنجمين قهرماني ليگ برتري پرسپوليس و سومين قهرماني متوالي قرمزها با پروفسور، همگي قرباني تصميم عجيب برانكو شدند؛ تصميمي كه حالا بيم آن مي‌رود در مورد ساير ستاره‌ها هم اتخاذ بشود و تيم بعدا تاوان آنها را بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: