کد خبر: ۷۶۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۱۳
مجید حسینی مدافع بسیار آرام و متین و البته با توانایی های فنی بسیار بالا است و اصلا بعید نیست که به زودی به تیم ملی فوتبال ایران هم دعوت شود و بازی در تیمی خارجی را هم تجربه کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،آبی های پایتخت در زمان منصوریان و قبل از آمدن مربی آلمانی شان در خط دفاعی خود عملکرد نسبتا خوبی داشتند.

 

لئوناردو پادوانی و منتظری دو مدافعی بودند که اعتماد و علاقه سرمربی پیشین استقلال را به خود جلب کرده بودند. ولی با توجه به سن این بازیکنان منصوریان به اجبار سعی کرد خط دفاعی تیمش را جوان کند و به این ترتیب سید مجید حسینی به خط دفاعی اضافه شد.

 

 

مجید حسینی با وجود آنکه مدافع جوانی بود در تمام بازی هایی که داشت بهترین بازی خود را به نمایش می گذاشت. اگر آنالیز این بازیکن را تماشا کنیم متوجه می شویم که حسینی روی توپ های هوایی و مصاف های یک به یک کاملا موفق بوده و مانع نفوذ مهاجمین پا به توپ حریف شده است وی خیلی زود به چهره مورد اعتماد خط دفاعی آبی پوشان تبدیل شد.

 

وقتی سرمربی استقلال به این تیم ملحق شد باز هم مجید حسینی را در ترکیب اصلی استقلال می دیدیم و این مدافع جوان بازهم در ترکیب اصلی آبی پوشان به میدان رفت و با روزبه چشمی بسیار هماهنگ شدند تا جایی که تعداد کلین شیت های حسینی در خط دروازه بیشتر و بیشتر شود و خط دفاعی استقلال آماری خیره کننده را از خود به نمایش گذاشت.

 

حسینی در چند بازی اخیر استقلال به خاطر آسیب دیدگی به میدان نرفته و همین باعث شده تا خط دفاعی این تیم هم ضعیف شود. استقلال در۷ بازی لیگ که مجید حسینی را در ترکیب نداشته موفق به ثبت کلین شیت نشده است و این به خوبی نشان می دهد که این مدافع جوان می تواند سالهای سال برای آبی پوشان پایتخت به میدان رود و بدرخشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: