کد خبر: ۷۶۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۵
کاخ کرملین روسیه تاکید کرد از اقداماتی که منجر به افزایش تنش در سوریه می‌شود، اجتناب شود.
کرملین: باید از اقدامات منتهی به افزایش تنش در سوریه اجتناب کرد/خط ارتباطی میان نیروهای روسیه و آمریکا در سوریه برقرار است
به گزارش خبرداغ ، کاخ کرملین روسیه بر اهمیت اجتناب از اقداماتی که منجر به افزایش تنش‌ها در سوریه می‌شود، تاکید کرد.

به نوشته الشرق الاوسط، کاخ کرملین روز پنج‌شنبه (امروز) خبر داد، خط ارتباطی میان نیروهای روسیه و آمریکا در سوریه برقرار است و از سوی ۲ طرف استفاده می‌شود. 

دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت، «ما همچنان این مسئله را خیلی مهم می‌دانیم تا از هر اقدامی که می‌تواند به تنش بیشتر در سوریه منجر شود، اجتناب کنیم. ما معتقدیم این می‌تواند تاثیر بسیار مخربی بر فرآیند توافق در سوریه داشته باشد».

شنبه شب ۱۸ فروردین‌ماه (۷ آوریل) منابع محلی سوریه از وقوع حمله شیمیایی به دوما در غوطه شرقی دمشق خبر داده بودند. خبر این حمله زمانی منتشر شد که ارتش سوریه در شهر دوما واقع در غوطه شرقی دمشق به پیشروی‌هایی دست یافته بود. 

در پی این خبر، کشورهای غربی از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه بر لزوم پاسخ به این حمله شیمیایی تاکید کردند. انگلیس و فرانسه گفتند برای اقدام نظامی در سوریه آماده هستند.

به گزارش فارس،‌ روسیه پیش از این به آمریکا هشدار داده بود، موشک‌های آمریکا به سمت سوریه را نابود می‌کند. در مقابل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به روسیه گفته بود آماده حمله موشکی به سوریه باشد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: