کد خبر: ۷۶۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۴
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: ‎وقتی قاعده ای تنظیم می شود باید شامل همه باشد. هر پیام رسان خارجی که در کشور ما فعالیت کند باید مجوز دریافت کند؛ همان گونه که یک سیستم هوشمند ناوبری، ارائه دهنده خدمات ارتباطی یا هر کسی می خواهد پروژه ای در کشور انجام دهد مجوزی دریافت می کند در باز است و می تواند مجوز بگیرد.
پیام رسان های خارجی ملزم به گرفتن مجوز می شوند

عضو شورای عالی فضای مجازی اظهار کرد: هر پیام رسانی که در کشور ما فعالیت می کند باید مجوز دریافت کند.

به گزارش خبرداغ ؛ رسول جلیلی گفت: ‎وقتی قاعده ای تنظیم می شود باید شامل همه باشد. هر پیام رسان خارجی که در کشور ما فعالیت کند باید مجوز دریافت کند؛ همان گونه که یک سیستم هوشمند ناوبری، ارائه دهنده خدمات ارتباطی یا هر کسی می خواهد پروژه ای در کشور انجام دهد مجوزی دریافت می کند در باز است و می تواند مجوز بگیرد.

‎هر کس مجوز گرفت و مسئولیت پذیرفت قدمش بر روی چشم است.وی با اشاره به نگرانی مردم درباره حفظ حریم شان در پیام رسان های داخلی گفت:همین اندازه که یک پیام رسان داخلی از وزارت ارشاد و وزارت ارتباطات مجوز می گیرد و خود مرکز نظارت می کند تا حریم خصوصی مردم حفظ شود، پیام رسان داخلی خود را موظف می داند که در مقابل شکایت آحاد جامعه و در مقابل اعتبار خود پاسخ گو باشد.

منبع : خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: