کد خبر: ۷۶۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۴۵
آبی‌های پایتخت بعد از کسب نتایج خوب در هفته‌های اخیر از حالا به فکر تقویت خود برای حضور پرقدرت در فصل آینده لیگ برتر هستند.
ستاره سایپا در رادار استقلالبه گزارش خبرداغ ، آبی‌های پایتخت بعد از کسب نتایج خوب در هفته‌های اخیر که منجر به صعود به فینال جام حذفی و راهیابی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شد، از حالا به فکر تقویت خود برای حضور پرقدرت در فصل آینده لیگ برتر هستند.

 

 از این‌رو از الان با بعضی از بازیکنان مد نظر خود مذاکراتی داشتند. یکی از این بازیکنان علی قلی‌زاده، هافبک تکنیکی و ملی‌پوش سایپاست که بازی‌های بسیار خوبی در این فصل به نمایش گذاشته است. به نوشته خبرورزشی، قلی‌زاده که امیدوار است یکی از مسافران جام جهانی باشد، هرگونه تصمیم‌گیری در مورد آینده خود را به بعد از بازی‌های تیم ملی در جام جهانی موکول کرد
جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: