کد خبر: ۷۶۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۸۵
اینستاگرام کاربران خود را با قابلیت عکاسی پرتره هیجان زده کرده است . سیستمی که تمرکز نور و افکت هایی جدید را در اختیار کاربران می گذارد.

اینستاگرام کاربران خود را با قابلیت عکاسی پرتره هیجان زده کرده است . سیستمی که تمرکز نور و افکت هایی جدید را در اختیار کاربران می گذارد.

به گزارش خبرداغ  به نقل از تک رانچ، این قابلیت در شرایطی به شبکه اجتماعی مذکور افزوده شده که از مدت ها پیش خبر این قابلیت در رسانه ها منتشر شده بود .

اما این ویژگی جدید اینستاگرامی قرار است دقیقا چه ارمغانی برای مخاطبان داشته باشد؟ عکس‌های پرتره به لحاظ بررسی از کیفیت و زیبایی منحصر به فردتری برخوردارند. افزون بر این ها امکان استفاده از گزینه های مجزا برای عکاسی را فراهم می کنند.

 به روز رسانی جدید اینستاگرام/قابلیت عکاسی پرتره اضافه شد

شاید یکی از مهم ترین مواردی که در خصوص عکاسی پرتره مطرح می شود، موضوع قابلیت زوم کردن و تمرکز بر سوژه های عکاسی باشد.

شایان ذکر است قابلیت مذکور هنوز برای همه کاربران رونمایی نشده بلکه تعدادی از کاربران اندرویدی را تحت پوشش گرفته است. شما جزو کاربران اینستاگرام هستید ؟انتخاب را در اینستاگرام نیز دنبال می کنید ؟ به نظر شما اینستاگرام به عنوان زیرمجموعه ای از فیسبوک تا چه حد می تواند تحت تاثیر مسائل مرتبط با زاکربرگ باشد ؟


انتخاب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: