کد خبر: ۷۶۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۷۵
هفته بيست‌وهشتم ليگ هفدهم، چهارشنبه 22 فروردين 97، ساعت 19:00، ورزشگاه آزادي تهران داور: سعيد رحيمي‌مقدم، كمك‌ها: سعيد قاسمي و يعقوب حجتي
پرسپوليس – پارس جنوبی جم/ جشن سرخبه گزارش خبرداغ ، اين بازي براي ميزبان جنبه تشريفاتي اما براي مهمان جنبه اعتباري و حيثيتي دارد. در روزي كه طرفداران پرسپوليس به اميد حضور در جشن قهرماني راهي ورزشگاه مي‌شوند تا در آستانه جدال حساس با السد در ليگ قهرمانان آسمان پايتخت را سرخ كنند،

 

بازيكنان اين تيم بعد از قطعي كردن قهرماني در مشهد تنها به چشم يك بازي تداركاتي پيش از رويارويي سرنوشت‌ساز هفته آتي مقابل حريف قطري به ميدان مي‌روند. برانكو و شاگردانش كه جزو معدود تيم‌هاي نيم‌فصل نخست بودند، شكست را به جمي‌ها در خانه تحميل كردند، حالا سرخوش از قهرماني با انگيزه تكرار اين نتيجه و سربلندي بيشتر مقابل شگفت‌انگيزهاي جنوبي حاضر خواهند شد تا كارنامه‌اي درخشان‌تر در طول فصل به ثبت برسانند. پروفسور براي اين بازي تمامي مهره‌هاي كليدي خود را در اختيار دارد، از همين‌رو پيش‌بيني مي‌شود براي استراحت دادن به تعدادي از مهره‌هاي كليدي تغييراتي نسبت به هفته‌هاي قبل داشته باشد كه بيشتر آنها به ميانه ميدان و خط حمله برمي‌گردد.

 

بازگشت بازيكناني همچون مسلمان يا بشار رسن مي‌تواند از جمله اين تغييرات باشد كه چهره سرخپوشان را نسبت به بازي‌هاي قبل تغيير خواهد داد اما در آن سوي ميدان پارس جنوبي قرار دارد؛ تيمي تازه‌وارد كه در اولين تجربه تاريخ خود در سطح اول فوتبال باشگاهي ثابت كرد مردم فوتبال‌دوست اين خطه بايد زودتر صاحب سهميه ليگ برتري مي‌شدند. جمي‌ها كه برخلاف نيم‌فصل نخست در دور برگشت با افت فاحش اما طبيعي روبه‌رو شدند، به هر شكلي بود جايگاه خود را در نيمه بالاي جدول حفظ كردند تا همچنان نيم‌نگاهي به كسب سهميه آسيايي داشته باشند؛ موفقيتي كه مي‌تواند همچون قهرماني براي جمي‌ها ارزش داشته باشد. مهدي تارتار در رويارويي دوباره با تيم سابق خود انگيزه‌هاي زيادي دارد تا قهرمان را در خانه زمينگير کند و دوباره جمي‌ها را بر سر زبان‌ها بيندازد.

چهره‌ها

وحيد اميري زننده گل قهرماني پرسپوليس در مشهد اين روزها يكي از كليدي‌ترين چهره‌هاي اين تيم محسوب مي‌شود. ملي‌پوشي كه در سمت چپ خط مياني با پتانسيل فني بالاي خود به خوبي تفاوت‌ها را رقم زده و توانسته بار زيادي به دوش بكشد. اميري كه يكي از اصلي‌ترين كانديداهاي حضور در تركيب اصلي ايران در جام جهاني‌ است، براي افزايش شانس خود به دنبال درخشش بيشتر نيز هست.

در جمع بازيكنان پارس جنوبي مي‌توان از محسن فروزان به عنوان اصلي‌ترين چهره نام برد؛ دروازه‌باني كه همواره در سال‌هاي گذشته چالش‌هاي زيادي با طرفداران پرسپوليس داشته و تمام تلاش خود را انجام داده تا مقابل اين تيم عملكرد قابل قبولي ارائه بدهد. به گزارش خبرورزشی، فروزان در يكي از بهترين فصل‌هاي خود در جنوب به مهره‌اي تعيين‌كننده براي پارس تبديل شده و اميدوار است قفل دروازه را بسته نگه دارد.

تركيب احتمالي دو تيم

پرسپوليس 1-1-4-4

 

 علي عليپور

 

 بشار رسن

 

فرشاد احمدزاده

 

 احمد نوراللهي

 

 محسن ربيع‌خواه

 

 وحيد اميري

 

صادق محرمي

 

 شجاع خليل‌‌زاده

 

 محمد انصاري

 

 شايان مصلح

 

عليرضا بيرانوند

 

پارس جنوبي 1-3-2-4

 

ابراهيم صالحي

 

 علي دشتي

 

 روح‌ا... سيف‌اللهي

 

 اميد سينك

 

 ميثم نقي‌‌زاده

 

حسين پوراميني

 

فرشاد محمدي‌مهر

 

 مجتبي لطفي

 

 حامد نورمحمدي

 

 شهرام گودرزي

 

محسن فروزان

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: