کد خبر: ۷۶۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
تعداد بازدید: ۲۲۹
مدافع چپ پرسپولیس بار دیگر برابر پارس جم حضور خواهد داشت.
مدافع چپ پرسپولیس بار دیگر برابر پارس جم حضور خواهد داشت/ باید دید مصلح امروز در صورت اعتماد برانکو چه عملکردی خواهد داشت

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، دیدار امروز پرسپولیس مقابل پارس جم نخستین دیدار این تیم پس از مسجل شدن قهرمانی است و به همین دلیل برانکو تصمیم به ایجاد تغییراتی در ترکیب اصلی گرفته و به چند بازیکن با تجربه خودش استراحت می‌دهد.

طبق شنیده‌ها، یکی از بازیکنانی که از روی نیمکت پرسپولیس به ترکیب اصلی در دیدار امروز منتقل می‌شود، شایان مصلح، دفاع چپ جوان این تیم است.

مصلح که در طول فصل کمتر در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار گرفته است، فرصت این را دارد تا بار دیگر در برابر پارس جم حضور پیدا کرده و عملکرد خوبی از خودش نشان دهد.

در دیدار رفت پرسپولیس - پارس در حالیکه بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل در جریان بود، مصلح به زیبایی دروازه حریف بوشهری را باز کرد تا تنها گلش برای پرسپولیس در این فصل یک گل سه امتیازی مقابل یکی از رقبای سرسخت این تیم در صدر جدول باشد.

باید دید مصلح امروز در صورت اعتماد برانکو چه عملکردی خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: