کد خبر: ۷۶۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۶۳۶
وضعیت مصدومان تیم فوتبال استقلال جهت دیدار برابر گسترش فولاد تبریز و الهلال عربستان مشخص شد.
آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شدبه گزارش خبرداغ ، تیم استقلال چند هفته‌ای است به دلیل مصدومیت بسیاری از بازیکنانش را در اختیار ندارد. این در حالی است که آبی‌پوشان فردا با گسترش فولاد تبریز دیدار کرده و سپس 27 فروردین ماه باید به مصاف الهلال عربستان بروند.


سیدمجید حسینی، فرشید باقری، تیام، وریا غفوری، خسرو حیدری، بهنام برزای، مامه تیام و فرشید اسماعیلی مصدومان استقلال بودند که در این میان تیام و اسماعیلی همراه استقلال به تبریز سفر کرده و در صورت صلاحدید کادر فنی، مقابل گسترش فولاد به میدان می‌روند. به نوشته خبرورزشی، براساس این گزارش،‌ سایر بازیکنان در تهران باقی مانده‌اند تا آماده مصاف با الهلال شوند. به این ترتیب، ترکیب استقلال به احتمال زیاد دچار تغییرات شده به طوری که پژمان منتظری به دفاع راست منتقل شده و آرمین سهرابیان و روزبه چشمی در قلب خط دفاعی به میدان خواهند رفت.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: