کد خبر: ۷۶۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
تعداد بازدید: ۱۹۹
«آقای منتظری از قضات برجسته و کارکشته کشور است. من فکر می‌کنم که ایشان یک مقداری در اظهار نظر عجله کردند. بحث بیماری آقای نجفی جدی است و رأی شورای شهر هم سیاسی نبود. رأی آنها در راستای قدرشناسی از اقدامات نجفی بود. خوب بود مقامات قضائی با حوصله و صبر بیشتری منتظر تصمیم نهایی شورا می‌شدند.»
مرعشی:دادستان کل کشور در اظهار نظر عجله کرد
به گزارش خبرداغ،«حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران، در گفت‌وگوی خود با «شرق» تأکید کرد که استراتژی اصلاح‌طلبان روشن است. ما از رو نمی‌رویم و نباید صحنه را ترک کنیم و کشور را به دست تندروها بسپاریم.

او در ادامه گفت‌وگوی خود افزود: آقای منتظری از قضات برجسته و کارکشته کشور است. من فکر می‌کنم که ایشان یک مقداری در اظهار نظر عجله کردند. بحث بیماری آقای نجفی جدی است و رأی شورای شهر هم سیاسی نبود. رأی آنها در راستای قدرشناسی از اقدامات نجفی بود. خوب بود مقامات قضائی با حوصله و صبر بیشتری منتظر تصمیم نهایی شورا می‌شدند.

مرعشی اضافه کرد: همه این تغییر و تحولات و فرازونشیب‌ها نشان می‌دهد که استراتژی اصلاح‌طلبان برای حضور در صحنه سیاسی و همراهی با مردم برای حل مشکلات کشور، درست بوده است. من معتقدم باید این استراتژی را حفظ کرد و ادامه داد و هیچ راهی جز پیگیری سیاست‌های اصلاح‌طلبانه برای حل مشکلات کشور و اصلاح نظام سیاسی و اداری وجود ندارد.

مرعشی درباره این که وقتی موانع مانع از آن می‌شود که اصلاح‌طلبان به فعالیت‌های خود ادامه دهند، گفت: ما همچنان بر همان صحبت اصرار می‌کنیم. ما با تمام قدرت در خدمت کشور خواهیم بود و در برابر مشکلات خم به ابرو نخواهیم آورد؛ چه در برابر مشکلات درون‌جبهه‌ای و چه مشکلاتی که از بیرون بر اصلاح‌طلبان تحمیل می‌شود. جبهه اصلاحات، جریان پرظرفیتی است که آقای نجفی یکی از ظرفیت‌های آن بود و ما چهره‌های توانمندی برای ادامه کار در شهرداری داریم که اصلاح‌طلبان درباره آن توافق خواهند کرد.

مرعشی در پاسخ به این که حتی اگر دادستانی مانع بشود هم گفت: ما توانمندتر از آن هستیم که نباید این‌ دست مسائل مانع از ادامه فعالیت بشود. آقای نجفی واقعا بیمار بود و سلامتی ایشان برای ما مهم است. ما به هر قیمتی در خدمت ایران و ایرانیان خواهیم ماند.

منبع: روزنامه شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: