کد خبر: ۷۶۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
تعداد بازدید: ۱۳۳
وزیر امور خارجه به تشریح اهداف سفر خود به سنگال به همراه یک هیات بزرگ سیاسی و اقتصادی پرداخت.
ظریف: ایران حضور خوبی در بخش اقتصادی در سنگال دارد/ تلاش برای تقویت روابط دوجانبه و اقتصادی/ زمینه‌های بسیار خوبی برای همکاری وجود دارد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدجواد ظریف در بدو ورود به داکار در جمع خبرنگاران درباره اهداف سفرش گفت: این سفری به چهار کشور آفریقا و آمریکای جنوبی برای تقویت روابط دوجانبه و اقتصادی است.

وی با بیان اینکه با یک هیأت بزرگ از مدیران بخش خصوصی و  دولتی در سنگال هستیم، اظهار داشت: ما سابقه روابط خوبی با سنگال و همکاری‌های خوبی در بخش اقتصادی داریم و در این سفر علاوه بر گفت‌وگوهای سیاسی و منطقه‌ای با این کشور به عنوان کشور مهم به ویژه در منطقه آفریقای فرانکوفون درباره موضوعات اقتصادی و همکاری‌های گسترده‌تر اقتصادی صحبت خواهیم کرد.

وزیر امور خارجه ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران حضور خوبی در بخش اقتصادی در سنگال دارد.

ظریف به اشاره به تولید خودروی ایرانی در سنگال تصریح کرد: زمینه‌های بسیار خوبی برای همکاری وجود دارد و امیدواریم در این سفر بتوانیم گسترش روابط و زمینه برای صادرات کالاهای غیرنفتی و خدمات فنی و مهندسی را با دوستان سنگالی و در مراحل بعدی سفر با سایر کشورهایی که در این سفر به آنجا خواهیم رفت، دنبال کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: