کد خبر: ۷۶۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
تعداد بازدید: ۲۱۵۴
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات از جزییات جلسه امروز کمیسیون خبر داد و گفت: در جلسه امروز وزیر آموزش و پرورش و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور حضور داشتند.
بررسی مطالبات فرهنگیان در جلسه امروز کمیسیون آموزش با بطحایی

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، میرحمایت میرزاده  با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در جلسه امروز که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد درباره مسائل مالی این وزارتخانه و نارضایتی معلمان و مربیان حق‌التدریسی و احکام جدید برخی فرهنگیان بحث شد.

وی افزود: بیشتر بحث روی مطالبات فرهنگیان بود آقای وزیر هم گزارشی داد و نهایتا مشخص شد تحقق بخشی از مطالبات نیاز به ارتباط بیشتر وزارت آموزش و پرورش با وزارت اقتصاد و خزانه دارد و برای همین هم قرار شد در جلسات آینده بیشتر در خدمت دوستانی از خزانه و وزارت اقتصاد باشیم تا ببینیم چه می‌شود کرد که این مطالبات با تاخیر پرداخت نشود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات عنوان کرد: در ادامه این جلسه سوالاتی درباره مسائل آموزشی، کتاب‌ها و برنامه‌های آموزشی مطرح و قرار شد کمیته‌ای از کمیسیون آموزش و وزارت بنشینند  و این مسائل را بررسی کنند و نهایتا از عملکرد وزارت آموزش و پرورش گزارشی تهیه و ارائه کنند.

میرزاده گفت: آقای ستاری معاون غلمی و فناوری رئیس‌جمهور  هم در بخش دیگری از جلسه امروز حضور داشت و از برنامه‌هایش گزارش داد و درباره اعتبارات پژوهشی و حمایت از کارآفرینی و شرکت‌های دانش‌بنیان مسائلی مطرح شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی ش
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
گزارش گزارش گزارش گزارش گزارش گزارش گزارش گزارش


بخدا یک ذره خجالت هم چیز خوبیه...
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
باسلام .چه خوب مشکلات معلمان روحل کردندبااین نشست!!!!!!!!!
صاحب
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
جان هرکی دوست دارید فیلم بازی نکنید.خزانه داری ؛ 6*3*3 نمیدونم ازدیادپرسنل؛تعطیلات تابستان وزارت اقتصاد؛سازمان بیمه ایناروبهانه نکنید.یک کلمه حقوق معلمان حداقل بشود10000000تومن تابتواندیک زندگی عادی داشته باشدو
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: