کد خبر: ۷۶۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۳۹۷
سرمربی تیم فوتبال الغرافه گفت: مهاجم تیم ملی ایران مصدوم است و وضعیت نامشخصی دارد.
وضعیت نامشخص مصدومیت مهاجم تیم ملی فوتبال ایرانبه گزارش خبرداغ ،  در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های الغرافه قطر و الجزیره امارات در دوحه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود نماینده امارات به پایان رسید و موفق شد با 8 امتیاز به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

 

در این مسابقه، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی باشگاه الغرافه در دقیقه 64 به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد و پس از پایان بازی، بولنت، سرمربی ترکیه‌ای الغرافه در نشست خبری بیان کرد: پیروزی را دوست دارم و پس از هر برد خوشحال می شوم اما شرایط سختی داریم و در دیدار با الجزیره، مهدی طارمی و وسلی اسنایدر با مصدومیت بازی کردند و طارمی از دقیقه 65 قادر به بازی کردن نبود.

 

او درباره داوری افزود: برخی از تصمیمات داور ناعادلانه بود. بازیکنان الجزیره بسیاری از بازیکنان تیم ما را زدند اما داور به آنها حتی کارت زرد هم نداد و این موضوع سبب شد تا زمانیکه تیم ما 2 بر یک پیش بود، 3 بر 2 شکست بخورد.

 

بولنت در پایان گفت: من یک مربی هستم نه جادوگر و شعبده باز. تلاش می کنیم تا در لیگ ستارگان بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا 2019 را بدست آوریم. به نوشته برنا، گفتنی است، در گروه A رقابت های لیگ قهرمانان، الاهلی با یازده امتیاز در صدر جدول قرار دارد و الجزیره امارات هم با هشت امتیاز در رده دوم جدول است و صعودشان را به مرحله حذفی قطعی کرده اند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: