کد خبر: ۷۶۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۷۲۱
دبیر جشنواره نوروزی "سین سیما" گفت: ۲۲ فروردین ماه پایان رای گیری بهترین‌های نوروز ۹۷ است و شب مبعث حضرت رسول اکرم (ص) طی مراسمی خاص آمار نهایی اعلام شده و در خدمت منتخبین مردم خواهیم بود.
به گزارش خبرداغ ، ناصر کریمیان دبیر جشنواره نوروزی "سین سیما" درخصوص آخرین نتایج آراء مردمی این جشنواره گفت: آراء مردمی در خصوص برگزیدگان برنامه‌های نوروز۹۷ در سامانه سروش هر لحظه در حال بروز رسانی است و نمی‌توان آمار دقیقی اعلام کرد، زیرا هر لحظه بر تعداد رای دهندگان افزود شده و جایگاه‌ها هر لحظه در حال تغییر هستند.

وی درباره تعداد شرکت کنندگان در رای گیری بهترین‌های صدا و سیما در نوروز ۹۷ تاکید کرد: آنچه مشخص است اینکه تا پایان وقت دیروز رقمی نزدیک به یازده میلیون و هشتصد هزار رای توسط سامانه دریافت شده که تعداد آن هر لحظه در حال افزایش است.

کریمان ادامه داد: این آراء به تفکیک در مورد مجریان، برنامه‌ها، سریال‌ها و بخش‌های مختلف تولیدات شاخص سیما صورت گرفته و ارزیابی بر اساس نظرات عمومی مردم انجام پذیرفته است.

وی درباره مقایسه استقبال مردم از برنامه‌های تلویزیون نسبت به سال گذشته اضافه کرد: نسبت به سال گذشته استقبال بسیار بهتری از برنامه‌های سیما شده است. آمار مخاطبین برنامه‌های نوروزی امسال بسیار بالا بوده و نزدیک به ۸۶% از مردم جزو بینندگان برنامه‌های نوروزی سیما بوده اند. این آمار نشان دهنده اقبال مردم به برنامه‌های نوروزی است.

دبیر جشنواره نوروزی "سین سیما" درباره اعلام نهایی بهترین‌های سیما تصریح کرد: ۲۲ فروردین ماه پایان رای گیری بهترین‌های نوروز ۹۷ است که شب مبعث حضرت رسول اکرم (ص) طی مراسمی خاص آمار نهایی اعلام شده و در خدمت منتخبین مردم خواهیم بود.

وی درخصوص چگونگی شرکت مخاطبان در رای گیری سین سیما افزود: مردم برای شرکت در این رای گیری می‌توانند به سامانه *۶۲# مراجعه کرده و در آنجا رای خود را لحاظ نمایند. برای دریافت آرا لحظه‌ای نیز می‌توانند به اپلیکشین سروش مراجعه کرده و در آنجا آمار را مشاهده کنند.

کریمیان با اشاره به صدرنشینی فعلی مهران مدیری در میان مجریان سیما خاطرنشان کرد: در بین مجریان صدا و سیما در برنامه‌های نوروز ۹۷ "مهران مدیری" با آماری نزدیک به ۹۰۰ هزار رای تاکنون رتبه اول بهترین مجریان را در اختیار دارد. البته این آراء لحظه‌ای تغییر می‌کند و ممکن است در همین لحظه برخی از آمار‌ها تغییر کرده باشند.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: