کد خبر: ۷۶۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۱۹۹
وکیل عهد تمیمی بابت تعرض به موکلش در جریان تحقیقات و نیز تهدید این نوجوان فلسطینی به بازداشت نزدیکانش شکایت کرد. وکیل عهد در شکایت نامه خود آورده است، یک پلیس و یک شخص دیگر که خود را افسر دستگاه امنیتی اسرائیل معرفی کرده بود، عهد را مورد بازجویی قرار دادند، این افسر در جریان تحقیقات به عهد تعرض و او را تهدید کرده است.
وکیلی عهد تمیمی،‌ دختر مشهور فلسطینی: موکلم در تحقیقات مورد تعرض قرار گرفته

وکیل عهد تمیمی بابت تعرض به موکلش در جریان تحقیقات و نیز تهدید این نوجوان فلسطینی به بازداشت نزدیکانش شکایت کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، روزنامه عبری زبان "اسرائیل الیوم" نوشت، وکیل مدافع عهد التمیمی، دختر نوجوان فلسطینی پس از آنکه عهد در جریان بازجویی‌ها مورد تعرض و آزار قرار گرفت، شکایتی را برای مشاور حقوقی دولت تل‌آویو تنظیم و ارسال کرد.

به نوشته این روزنامه، وکیل عهد در شکایت نامه خود آورده است، یک پلیس و یک شخص دیگر که خود را افسر دستگاه امنیتی اسرائیل معرفی کرده بود، عهد را مورد بازجویی قرار دادند، این افسر در جریان تحقیقات به عهد تعرض و او را تهدید کرده است.

در ادامه این شکایت نامه آمده است، این افسر امنیتی جملاتی به عهد گفت که موجب ناراحتی و معذب شدن شدید عهد شده و به منزله آزار و حتی تعرض جنسی به او در جریان تحقیقات محسوب می‌شود.

وکیل عهد افزود: این افسر اسرائیلی در ادامه این دختر مبارز فلسطینی را تهدید کرد در صورتی که همچنان سکوت پیشه کند، نزدیکان او بازداشت خواهند شد، علاوه بر این بازجویی از عهد به منزله نقض حقوق او بوده است زیرا به عنوان یک نوجوان نباید مورد بازجویی قرار گیرد.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در دسامبر گذشته عهد را که تلاش کرده بود سربازان این رژیم را از خانه‌شان بیرون کند، بازداشت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: