کد خبر: ۷۶۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
تعداد بازدید: ۲۶۱
كارگاه فوق تخصصي باز آموزي راهكار هاي مواجهه با مسموميت در بيمارستان كيش برگزار شد.
برگزاري كارگاه مقابله با مسموميت در بيمارستان كيش

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در اين كارگاه سه روزه كه در روزهای 9، 11 و 12 فروردين در دو نوبت صبح و عصر برگزار مي شود دكتر بهروز هاشمي، فلوشيپ سم شناشي باليني و مسموميت ها  مدرس این کارگاه آموزشی است که براي پرسنل و كادر درماني بيمارستان كيش برگزار می شود.

انواع مسموميت شامل مسموميت با الكل و مواد مخدر و جديدترين راهكارها و پروتكل ها در خصوص مراقبت هاي لازم از بيمارانی که دچار مسموميت شده اند در بخش های احيا، نگهداري و بهبود وضعيت اين بيماران محور برگزاری این کارگاه آموزشی است.

گفتنی است در بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش در ایام نوروز پزشك فوق تخصص سم شناسي باليني و مسموميت ها به منظور آمادگي مقابله با مشكلات و عوارض ناشي از مسموميت به صورت شبانه روزی حضور دارد و خدمات ارائه می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: