کد خبر: ۷۶۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۲۰۴
سرهنگ ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف گفت که حملات موشکی روز یکشنبه به ریاض نقض تمام عیار قوانین بین المللی است.

ادعای ائتلاف نظامی عربستان: ایران پشت حملات به ریاض است / در زمان و مکانی مناسب به تهران پاسخ می دهیمعرب نیوز نوشت: ائتلاف نظام به رهبری عربستان گفت که حملات موشکی به عربستان تهدیدی برای امنیت بین المللی و منطقه ای است.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ سرهنگ ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف گفت که حملات موشکی روز یکشنبه به ریاض نقض تمام عیار قوانین بین المللی است.

وی همچنین حوثی ها را متهم به قاچاق سلاح از تهران کرد و همچین ایران را تهدید به تلافی این حملات کرد و ادعا کرد که تهران پشت حملات چندین بار به سعودی بوده است.

ترکی المالکی افزود: ما حق پاسخ به ایران را در زمان و مکان مناسب برای خود محفوظ می دانیم.

وی ادعا کرد: این موشک ها که به عربستان پرتاب شد از ایران قاچاق شده است. ایران تبدیل به یک اپاندیس در بدن جامعه بین الملی شده است. انها یا مسیر خود را تصحیح می کنند یا جمعه بین المللی آن ها را تصحیح می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: