کد خبر: ۷۶۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
تعداد بازدید: ۳۷۹
مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه سرمربی این تیم با وزیر ورزش و جوانان دیدار داشت.
نظر سرمربی استقلال درباره ایران!به گزارش خبرداغ ، مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه سرمربی این تیم با وزیر ورزش و جوانان دیدار داشت.

 

صبح امروز (دوشنبه) سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه وینفرد شفر سرمربی این تیم با حضور در وزارت ورزش و جوانان با جناب اقای دکتر مسعود سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان دیدار داشتند.

 

در این دیدار وینفرد شفر با تبریک سال نو به وزیر ورزش و جوانان از مردم ایران قدردانی کرد و از تهران به عنوان پایتختی زیبا نام برد که مردمان بسیار مهربان ، فرهنگی و فهیم  دارد.

 

شفر گفت: متاسفانه در سال های گذشته تبلیغات منفی علیه  ایران ، مردم و فرهنگش  باعث شده که واقعیت ها به جهان منکس نشود  اما من به دوستانم توصیه کرده ام که به ایران سفر کنند و خودشان از نزدیک شاهد زیبایی های این کشور و مهماندوستی مردمانش باشند.

 

شفر نتایج  به دست آمده در استقلال  را شروع  کار در یک دوره جدید توصیف کرد و افزود : برای رسیدن به این مرحله  ، نشست های بسیار خوبی با هیات مدیره باشگاه داشتیم تا هماهنگی های لازم انجام شود تا بتوانیم این تیم را به موفقیت برسانیم.

 

شفر با بیان این مطلب که 50 سال در فوتبال فعال است و 32 سال آن را به عنوان مربی در  این رشته فعالیت کرده است، گفت: می خواهم سفیر فوتبال ایران باشم. به نوشته برنا، او در بخش دیگری از سخنانش به ارتباط دوستانه بازیکنان و مربیان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اشاره کرد و افزود: فارغ از نتایج دربی ها ، بازیکنان هر دو تیم  رفتار دوستانه ای دارند و واقعیت این است که همه ما برای موفقیت سخت کار می کنیم.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: