کد خبر: ۷۶۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۲۶۴
تلاش برای جایگاه ثابت در بازی پرسپولیس مقابل سایپا، امیدی که برای رادوشویچ بیشتر و برای درویش وند کمرنگ است.
بازیکنی که در نبود ستاره پرسپولیس شاید دیده شود!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،رادو و درویشوند در تمرین های پرسپولیس حضور فعالی دارند و در غیاب علیرضا بیرانوند تمام تلاش خود را برای جایگاه ثابت مقابل سایپا انجام می دهند.

 

در دو فصل اخیر علیرضا بیرانوند دروازبان اول تیم پرسپولیس بوده و باوجود تمام ضعف ها، در قامت یک گلر بسیار خوب ظاهر شده است. او رکوردهای مختلفی را جابجا کرده و با ویژگی های خاصی که دارد، برانکو را مجاب به استفاده دائمی کرده و همین موضوع، باعث نیمکت نشینی رادوشویچ باتجربه و درویش وند جوان شده است.

 

می توان گفت یکی از دلایل موفقیت علیرضا بیرانوند درپرسپولیس حضور رقیب سرسختی همچون رادوشوویچ بوده است. این گلر کروات که از نظر فنی در سطح خوبی قرار دارد و گلر اماده و ششدانگی نشان داده است در دو فصل اخیر رقابت دوستانه و خوبی را با بیرانوند داشته است.


رادو دروازبان شماره 2 که محبوبیت زیادی در بین هواداران پرسپولیس دارد، چند بار وظیفه حفاظت از دروازه سرخ ها را برعهده داشته و از پس وظایفش نیز بر آمده تا یکی از مطمئن ترین دروازبانان شماره 2 فوتبال ایران باشد.


حالا در غیاب بیرانوند، رادو و درویش وند تمرینات را زیر نظر ایگور پانادیچ انجام می دهند و امیدوارند برانکو ایوانکوویچ، در دو دیدار حساس مقابل سایپا و نسف از آن ها استفاده کند؛ امیدی که برای رادوشویچ بیشتر و برای درویش وند کمرنگ است.


یکی از نکات مبهم برای دروازبان کروات تیم پرسپولیس، مسئله تمدید قرارداد است. بعضا عنوان می شود که او و باشگاه به تمدید قرارداد نزدیک هستند اما فعلا اتفاقی رخ نداده و احتمالا همه چیز به اواخر بهار 97 موکول می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: