کد خبر: ۷۶۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۵۴۵
مدتی است که عده ای از کاربران موبایل های اپل که از برخی مدل های خودروی بی ام و استفاده می کنند، با مشکلاتی عمده مثل راه اندازی مجدد گوشی موبایل یا قطع همگام سازی رو به رو می شوند .

مدتی است که عده ای از کاربران موبایل های اپل که از برخی مدل های خودروی بی ام و استفاده می کنند، با مشکلاتی عمده مثل راه اندازی مجدد گوشی موبایل یا قطع همگام سازی رو به رو می شوند .

به گزارش خبرداغ  به نقل از سی نت، یکی از کاربران خودروی 2008 BMW 528i در این خصوص می گوید :در ابتدای حرکت  می توانم وارد دفترچه تلفنم شوم و حرکت کنم، حتی خودروی من یک شماره را برای تماس تلفنی شناسایی کرده و بدون مشکل به آن تلفن می زنم . اما درست زمانی که قرار است شماره گیری کنم صفحه سیاه می شود .

بسیاری از کاربران نیز مشکلاتی مشابه مثل خاموش شدن بلوتوث، راه اندازی مجدد نرم افزار خودکار تلفن  همراه و یا حتی خاموش شدن مانیتور اصلی خودرو رو به رو شده اند.

ناسازگاری هوش مصنوعی بی ام و با گوشی اپل/توقف حرکت/خاموش شدن بلوتوث

جالب است که نمایندگی های بی ام مشکل را از جانب اپل و اپلی ها مشکل را از جانب بی ام و می دانند . بخش عجیب تر این که این مشکل فقط در خصوص موبایل های اپل رخ می دهد و دارندگان دیگر برندهای تلفن همراه هوشمند دچار این مشکل نمی شوند.

یکی از عمده دلایلی که می تواند منجر به بروز این مشکل شود، دم هماهنگی ها تعداد به روز رسانی های موبایل های اپل در برابر سیستم های هوشمند بی ام و است.درواقع به روز رسانی های تلفن همراه بسیار بیشتر از به روز رسانی داشبورد است . صرف نظر از فرکانس، ناسازگاری ها  می تواند زمانی رخ دهد که دو طرف فقط کد خود را در هماهنگی نگه ندارند، اغلب هنگامی که پلت فرم تلفن همراه یک بروز رسانی  یک طرفه را انجام می دهد ارتباط بین خودرو و موبایل  را مختل می کند.

 انتخاب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: