کد خبر: ۷۶۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
تعداد بازدید: ۳۹۷
نمایندگان مجلس از دقایقی پیش آخرین جلسه کاری امسال خود را به‌صورت غیرعلنی و به‌منظور استماع گزارش دبیر شورای‌عالی فضای مجازی درمورد وضعیت فضای مجازی آغاز کردند.
استماع گزارش شورای‌عالی فضای مجازی در نشست غیرعلنی مجلس / نمایندگان از دسترس خارج شدند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از دقایقی پیش، آخرین جلسه کاری خود در سال ۱۳۹۶ را به‌صورت غیرعلنی و پشت درهای بسته آغاز کردند، قرار است میزبان دبیر و برخی از مسئولان شورای‌عالی فضای مجازی باشند.

بنابر اعلام قبلی بهروز نعمتی، سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی برگزاری این نشست غیرعلنی ارتباطی به برخی اخبار درمورد فیلترینگ دائم تلگرام در سال آینده ندارد و با برنامه‌ریزی قبلی، قرار است بررسی گزارشی درباره فضای مجازی در دستورکار قرار گیرد.

به‌گفته نعمتی، دبیر و برخی مسئولان فضای مجازی قرار است با حضور در نشست غیرعلنی امروز، گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های آینده شورای‌عالی فضای مجازی به نمایندگان مجلس ارائه کنند.

به گزارش ایلنا، برگزاری این جلسه علنی درحالی با موضوع فضای مجازی درحال برگزاری است که در اقدامی نامتعارف، به نظر می‌رسد که محدودیت‌هایی در آنتن‌دهی تلفن‌های همراه نمایندگان حاضر در صحن ایجاد شده است؛ تا آن‌جا که پیگیری‌های خبرنگار ایلنا برای برقراری تماس با حدود ۳۰ نفر از نمایندگان ناکام ماند و هربار با این پیام تکراری روبرو شد که «مخاطب در دسترس نمی‌باشد»

سرانجام بهرام پارسایی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اعلام آغاز جلسه غیرعلنی مجلس گفت: آقای فیروز آبادی در نشست غیرعلنی مجلس گزارشی را درخصوص وضعیت فضای مجازی به نمایندگان ارائه می‌کند و وضعیت بررسی پیام‌رسان‌ها در دستور کار این جلسه قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: