کد خبر: ۷۶۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۱۹۴
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دولت به رفع دغدغه های دلسوزانه بزرگان کشور، مراجع عظام و همچنین حضرت آیت الله جنتی اهتمام داشته است.
واکنش واعظی به اظهارات آیت‌الله جنتی/ قبل از طرح مسائل در تریبون‌های عمومی، صحت و سقم اطلاعات استعلام شود

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دولت به رفع دغدغه های دلسوزانه بزرگان کشور، مراجع عظام و همچنین حضرت آیت الله جنتی اهتمام داشته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب؛ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: دولت به رفع دغدغه های دلسوزانه بزرگان کشور، مراجع عظام و همچنین حضرت آیت الله جنتی رئیس محترم مجلس خبرگان رهبری اهتمام داشته و دارد.

وی افزود: دولت، یکپارچه و انقلابی است و اکثر اعضای ارشد دولت همت خود را در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلاب به کار گرفته اند و در این راه مصمم هستند و به آن افتخار می کنند.

واعظی تصریح کرد: انتظار دولت و توقع مردم این است که صحت و سقم اطلاعات و نامه هایی که از مسیرها و با انگیزه های مختلف به دست بزرگان می رسد، قبل از طرح در تریبون های عمومی از مسئولین دولت استعلام شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: شخصا آمادگی دارم چنین مواردی را بررسی و پاسخ دهم و منطقی است که اگر قرار است ادعایی درباره رئیس جمهوری و دولت از تریبون های مهم ملی مطرح شود، پاسخ و توضیحات دولت هم بیان شود تا اطلاعات مخدوش و اثبات نشده موجب بی اعتمادی مسئولان و دستگاه ها به یکدیگر و لطمه به سرمایه اجتماعی نظام اسلامی نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: