کد خبر: ۷۶۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۲۴۷
عملکرد خوب استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هواداران این تیم را امیدوار کرده است. آیا آبی پوشان شانس قهرمانی را در لیگ قهرمانان دارند؟
استقلال توانایی کسب ستاره سوم را در آسیا دارد؟/ آبی پوشان پایتخت مدتها است که در لیگ قهرمانان آسیا نتوانسته اند موفقیتی به دست آورده اندبه گزارش خبرداغ،استقلال یکی از تیم های پر افتخار لیگ قهرمانان آسیا و ایران به شمار می آید.

 

این تیم دو بار قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده و تیمی شناخته شده و پر طرفدار در فوتبال آسیا است.

 

آبی پوشان پایتخت مدتها است که در لیگ قهرمانان آسیا نتوانسته اند موفقیتی به دست آورده اند اما بازیهای خوب این تیم در فصل جاری باعث شده تا هواداران امیدوار به درخشش تیم محبوب خود باشند.

 

استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا سه بار به میدان رفته است و جالب اینکه در هیچ کدام از این سه دیدار میزبان نبوده است با این حال بهترین نتایج را در گروه خود به دست آورده و با ۵ امتیاز از سه بازی در صدر جدول رده بندی جای دارد؛ آن هم در گروهی که به گروه مرگ شهرت یافته و بسیاری آبی پوشان را شانس چهارم برای صعود به دور بعد دانسته اند.

 

تیم شفر دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا کار سختی پیش رو دارد و باید در ورزشگاه آزادی از تیم خوب و پر مهره العین پذیرایی کند.

دیدار رفت دو تیم در امارات با تساوی دو بر دو به پایان رسید و آبی پوشان پایتخت توانستند در آن دیدار بازی خوبی را به نمایش گذارند.

 

عملکرد استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا مثبت بوده است و این تیم اگر در دیدارهای بعدی با هدایت شفر با این اقتدار ظاهر شود نه تنها شانس نخست گروه برای صعود به دور بعد خواهد بود بلکه این شانس را خواهد داشت که به قهرمانی هم چشم داشته باشد.

 

استقلال در چه صورتی می تواند جام قهرمانی را در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بالای سر برد؟ نخستین شرط برای رسیدن آبی پوشان به جام قهرمانی تمدید کردن قرارداد شفر سرمربی این تیم است.

 

قرارداد شفر با استقلال با پایان فصل جاری تمام خواهد شد. استقلال درخشش خود را مدیون این پیرمرد آلمانی است که توانسته تحولاتی اساسی در تیم آبی پوشان به وجود آورد. الهلال عربستان و چند باشگاه دیگر عربی شفر را می خواهند و حاضر هستند که برای جذب او رقم بالایی را پرداخت کنند. آبی پوشان پایتخت اگر می خواهند در لیگ قهرمانان آُسیا شانسی برای قهرمانی داشته باشند باید این مربی آلمانی را حفظ کنند.

 

 

راه دیگر برای رسیدن استقلال به سومین ستاره خود در لیگ قهرمانان تمدید کردن چند ستاره این تیم است؛ بازیکنانی مانند تیام، سید حسین حسینی، روزبه چشمی و پژمان منتظری و البته امید ابراهیمی.

 

عملکرد خوب استقلال در فصل جاری باعث شده تا چند بازیکن این تیم مورد توجه تیم های خارجی قرار گیرند. آبی پوشان اگر می خواهند در لیگ قهرمانان آسیا جام قهرمانی را بالای سر برند نه تنها باید بازیکنان خود را حفظ کنند باید در تابستان هم تیم را تقویت کنند تا فوتبال ایران بعد از مدتها در لیگ قهرمانان یک فینالیست داشته باشد و جام را بالای سر برد.

شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: