کد خبر: ۷۶۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۴
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: فردا یک بازی خوب به نمایش می‌گذاریم و با حمایت هواداران و دعای مردم ایران، می‌توانیم برنده باشیم و یک هدیه خوب به هواداران بدهیم.
در زمین جواب العین را می‌دهیم/ می‌توانستیم زودتر صدرنشینی‌مان را قطعی کنیمبه گزارش خبرداغ ، داریوش شجاعیان که همراه وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر العین حاضر شده بود با اشاره به این مسابقه اظهار داشت: برابر العین در بازی رفت مستحق برد بودیم و می‌توانستیم صدرنشینی را از الان قطعی‌تر کنیم. عزم خود را جزم کردیم و با انگیزه تمرین کردیم. کار‌های تاکتیکی کادر فنی را تمرین کردیم و با توجه به انگیزه مجموعه استقلال، فردا یک بازی خوب به نمایش می‌گذاریم. با حمایت هواداران و دعای مردم ایران، می‌توانیم برنده باشیم و یک هدیه خوب به هواداران بدهیم.

وی در مورد حضور هواداران در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: هواداران همیشه به ما لطف داشتند و ما را حمایت کردند. الان که روز‌های خوب استقلال است می‌خواهم ما را حمایت کنند و همچنین از آوردن مواد محترقه و لیزر خود داری کنند و اگر فردی هم آورد، بغل دستی او کمک کند تا مشکلی پیش نیاید. توجهات روی ایران زیاد است و امیدوارم با شور و هیجان برنده بازی باشیم.

 

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه العینی‌ها کری زیادی برای استقلال خوانده‌اند، گفت: این موضوع را نشنیدم و اهل کری خواندن نیستم و با تمام توان برابر حریف به میدان می‌رویم. ما یازده نفر نیستیم و یک ایران هستیم و امیدوارم جواب آن‌ها را در زمین بدهیم.

شجاعیان در مورد اینکه ممکن است استقلال برابر العین غافلگیر شود، تصریح کرد: هیچ دیداری آسان نیست و حریف را دست کم نمی‌گیریم و نتیجه قابل پیش بینی نیست. ما تمام توان را می‌گذاریم تا طبق پیش بینی کادرفنی، بر بازی مسلط باشیم و حواس ما نیز به تیم العین است تا به ما ضربه نزنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم اتفاق بدی رخ ندهد و مجددا جریمه نشویم. ما یک ماه گذشته در سفر بودیم و امیدوارم این مشکلات نباشد تا از میزبانی‌ها بهتر استفاده کنیم و در کنار هواداران حضور داشته باشیم.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: