کد خبر: ۷۶۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
تعداد بازدید: ۲۷۶
استقلالی‌ها باید حسابی خوشحال باشند که ابتدای فصل برنده کشمکش با سرور جپاروف شدند و توانستند این بازیکن را به ایران بکشانند.
استقلال و یک خوش‌شانسی تاریخی/ این هافبک خوشفکر و در عین حال جنگنده، برای هر تیمی یک نعمت استبه گزارش خبرداغ،استقلالی‌ها باید حسابی خوشحال باشند که ابتدای فصل برنده کشمکش با سرور جپاروف شدند و توانستند این بازیکن را به ایران بکشانند.

 

جپاروف بین دو نیم‌فصل پارسال با قراردادی یک‌ونیم ساله به استقلال پیوست، اما محرومیت آبی‌ها از جذب بازیکن باعث شد او برای شش ماه به عضویت سپاهان در بیاید.

 

پس از آن سرور عقیده داشت قراردادی که در دوران محرومیت با استقلال بسته دیگر الزام‌آور نیست و به همین دلیل نمی‌خواست برگردد، اما فشار استقلالی‌ها او را متقاعد کرد. اگر می‌خواهید میزان اثرگذاری جپاروف را بدانید، فقط به این نکته توجه کنید که سپاهان نیم‌فصل اول پارسال بدون او چقدر بد بود، نیم‌فصل دوم پارسال با او چقدر خوب شد و امسال دوباره بدون ستاره ازبک به چه وضعی گرفتار آمد.

 

این هافبک خوشفکر و در عین حال جنگنده، برای هر تیمی یک نعمت است.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: