کد خبر: ۷۶۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۱۱
سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در تهران با حمایت تماشاگران توانستیم الوصل را شکست دهیم.
تیم‌های عربی و چینی مثل ما باشند بیشتر حمایت می‌شوندبه گزارش خبرداغ ، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، شرایط تیمش قبل از بازی برگشت مقابل الوصل در امارات را خوب و قابل قبول توصیف می‌کند. این بازیکن در خصوص وضعیت پرسپولیس گفت: «شرایط ما بد نیست. از آنجا که مقابل الوصل برد خوبی به دست ‌آوردیم، به لحاظ روحی شرایط قابل قبولی داریم و با شرایط خوبی به امارات می‌رویم تا آنجا هم یک بازی خوب انجام دهیم. البته می‌دانیم بازی کردن با تیم‌های اماراتی و قطری واقعاً سخت شده و مطمئناً الوصل در بازی برگشت متفاوت خواهد شد. البته این را قبول ندارم که الوصل با تیم دومش در بازی رفت مقابل ما بازی کرد.


او اضافه کرد: «وقتی می‌بریم برخی می‌گویند تیم حریف بازیکن نداشت. مطمئناً هیچ بازی راحتی در آسیا وجود ندارد. ما نسف‌قرشی را شکست دادیم اما این تیم، السد و الوصل را شکست داده است. در هر بازی همه بازیکنان با تمام توان‌شان تلاش می‌کنند تا برنده شویم اما یکسری می‌گویند حریف ضعیف بوده است. این‌طور نیست که کسی بگوید تیم حریف ضعیف است. ما در تهران با حمایت تماشاگران توانستیم الوصل را شکست دهیم اما مطمئناً بازی کردن در زمین این تیم سخت‌تر خواهد بود.»


کاپیتان سرخپوشان در مورد مصاحبه‌‌اش بعد از بازی با الوصل که اعلام کرد برخی از پرسپولیس حمایت نمی‌کنند، گفت: «واقعاً نمی‌توانم اسمی از کسی ببرم چون خودم هم نمی‌دانم این افراد چه کسانی هستند اما مگر می‌شود تیمی جزو ۸ تیم و ۴ تیم آسیا برود اما هیچ‌گونه حمایتی از آن نشود؟ وقتی تیم‌های عربی یا چینی به این مرحله می‌رسند به آنها کمک می‌شود و تقویت‌شان می‌کنند اما برای پرسپولیس این‌طور نیست. ما امروز باید نگران همه چیز باشیم که این موضوع، تمرکزمان را می‌گیرد.»

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: