کد خبر: ۷۶۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۲۱۴
یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: اینکه تعدادی از نمایندگان امضاهایشان را در مورد سوال از رئیس‌جمهور پس گفته‌اند این سوال را در جامعه ایجاد کرده که آیا در مجلس خرید و فروش و معامله می‌شود؟
حاجی دلیگانی: پس گرفتن امضاهای سوال از رئیس‌جمهور شائبه معامله را ایجاد کرده است
به گزارش خبرداغ ، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس با استناد به اصول ۱۲۲ و ۱۳۷ قانون اساسی و ماده ۲۴ در اخطار و تذکری گفت: سوال از رئیس‌جمهور برای شفاف سازی مطرح شد و قرار نبود اتفاقی بیفتد که به این شکل تعداد امضاها مدام کم و زیاد می‌شد به طوری که این تعداد از ۱۸۰ امضا به ۸۰ امضا رسید.

وی افزود: از نصاب افتادن تعداد امضاهای سوال از رئیس‌جمهور بازخورد بدی در جامعه دارد. اگر قرار بود نمایندگان وسط راه امضاهایشان را پس بگیرند، بهتر بود از همان ابتدا امضا نمی‌کردند. این روال این سوالات را در بیرون از مجلس ایجاد کرده که در مجلس چه خبر است. آیا خرید و فروش و معامله انجام می‌شود؟

علی مطهری رئیس جلسه در پاسخ به این اخطار گفت: در این باره دو حالت وجود دارد. زمانی است که نمایندگان از توضیحات نمایندگان رئیس‌جمهور قانع می‌شوند و امضاهایشان را پس می‌گیرند لذا نمی‌توان به آنها گفت حق پس گرفتن امضاها را ندارید. پس نباید کسی فکر کند که خدایی نکرده بده بستانی صورت گرفته است. پس گرفتن امضاها امری طبیعی است و نمی‌توان به این دلیل به کسی توهین کرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: