کد خبر: ۷۶۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۳۶۷
سرمربی تیم فوتبال العین امارات معتقد است که استقلال نسبت به فصل گذشته عملکردی متفاوت داشت و تیم بهتری دارد.
خط و نشان سرمربی العین برای بازی برگشت مقابل استقلالبه گزارش خبرداغ ، سرمربی تیم فوتبال العین امارات معتقد است که استقلال نسبت به فصل گذشته عملکردی متفاوت داشت و تیم بهتری دارد.

 

زوران مامیچ پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل استقلال گفت: استقلال بازی بسیار خوبی انجام داد و نسبت به فصل گذشته که مقابل آنها بازی کردیم، تیم بسیار خوبی شده است.


سرمربی العین امارات درباره اینکه چرا از احمد خلیل زودتر استفاده نکرد، گفت: با اینکه احمد خلیل را دیر به زمین آوردیم، اما با توجه به کیفیت خوبی که دارد، توانست نتیجه را عوض کند.


وی در خصوص اینکه تیمش امتیاز کمی در خانه مقابل استقلال کسب کرد و با این شرایط فکر می‌کند در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی چه اتفاقی رخ بدهد، گفت: در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم، اما با این حال می‌دانم که کار سختی خواهیم داشت.

 

در آزادی مطمئناً تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند و با اتمسفری که ایجاد می‌کنند، شاهد یک بازی مهیج خواهیم بود. همیشه فلسفه‌ام کسب پیروزی است و در بازی برگشت برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: