کد خبر: ۷۶۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۷
دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره‌کننده ارشد ایران در مذاکرات بین‌المللی صلح سوریه و روسای هیات‌های اعزامی روسیه و ترکیه و نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد بر ادامه گفت‌وگوهای چهارجانبه و تحکیم ارتباط سازنده بین روندهای آستانه و ژنو تاکید کردند.
رایزنی‌های پی در پی جابری‌انصاری در ژنو

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسین جابری انصاری که در ادامه سفر خود به سوریه و دیدار و رایزنی با مسئولان بلندپایه این کشور، دیروز وارد ژنو شد، امروز با الکساندر ورشینین و سدات اونال، روسای هیات‌‌‌های اعزامی روسیه و ترکیه (شرکای ایران در روند آستانه) و استفان دیمیستورا، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدارها که به صورت پی در پی و در قالب دو، سه و چهارجانبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر امروز برگزار شد، پیرامون روند اعاده صلح و آرامش به سوریه، پیگیری نتایج کنگره گفت‌وگوی ملی سوریه در سوچی و برنامه نشست آتی آستانه که قرار است در سطح وزرای خارجه سه کشور ضامن برگزار شود، بحث و تبادل نظر شد. 

هیات‌های سه کشور ضامن روند آستانه و نماینده دبیرکل سازمان ملل همچنین توافق کردند این گفت‌وگوهای چهارجانبه با هدف پیگیری نتایج روند آستانه و مصوبات کنگره گفتگوی ملی سوریه در سوچی و تحکیم ارتباط سازنده بین روندهای آستانه و ژنو ادامه یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: