کد خبر: ۷۶۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
تعداد بازدید: ۱۷۸
مصاف استقلال و العین در نیمه اول برنده نداشت.
تساوی العین و استقلال در نیمه نخست

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، نیمه اول دیدار تیم‌های العین و استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار هر دو تیم بازی متعادلی را ارائه دادند و فرصت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتند ولی هیچ‌کدام از این فرصت‌ها باعث عکس العمل جدی از سوی دروازه‌بانان دو تیم نشد. در این نیمه دو تیم جانب احتیاط را داشتند و از حملات سریع روی دروازه یکدیگر خودداری می‌کردند.

شاید بهترین فرصت استقلال در این نیمه را فرشید اسماعیلی در دقیقه ۴۳ داشت که شوت او راهی اوت شد و بهترین فرصت العین راهم عبدالرحمان در دقیقه ۶ به دست آورد که شوت او را هم حسینی راهی کرنر کرد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید نورافکن، فرشید باقری، امید ابراهیمی، سرور جپارف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و مامه بابا تیام.

ترکیب العین: خالد عیسی، تسوکاسا شیوتانی، مهند سالم، احمد برمان، محمد غریب، ریان یسلم، عامر عبدالرحمن، عمر عبدالرحمن، حسین الشحات، لوکاس کایو و مارکوس برگ.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: