کد خبر: ۷۶۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۷۹۱
مقصودی طراح استیضاح وزیر کار:
دوران وزارت علی ربیعی بدترین دوران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دورانی بود که سازمان تامین اجتماعی و شستا به سمت ورشکستکی رفت
قطعا ربیعی با رای قاطع  میافتد / مجلس با انداختن ربیعی بهترین عیدی را به کارگران و روستاییان و بازنشستگان میدهدحسین مقصودی نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی: شش ماه اصرار بر استیضاح وزیر تعاون، کار، و رفاه اجتماعی داشتیم که بالاخره امروز با آن همه لابی های همه جانبه اعلام وصول شد.

به گزارش سرویس پارلمانی خبرداغ؛ طراح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه افزود: قطعاً آقای ربیعی با رای قاطع  می افتد و مجلس شورای اسلامی با استیضاح وزیر کار بهترین عیدی را به کارگران و روستاییان و بازنشستگان می دهد. بهترین راه برای کاهش هزینه های دولت، مجلس و نظام استعفاء آقای ربیعی همچون آقای فانی است.

حسی مقصودی در ادامه به رئیس جمهوری توصیه نمود: از رییس حمهور تقاضا داریم نیروی جوان معرفی کند. دست از سیاسی کاری و تبدیل دولت به سهام های سیاسی بردارد. مجلس حتماً وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به زودی به دو وزارتخانه تقسیم میکنیم تا کارها تخصصی تر و وزرای متخصص بر سر کار آیند و چابک و سریع در جهت نیل بسوی اهداف از پیش تعیین شده وزرات خانه حرکت کنند. 

عضو کمیسیون شوراها  و امور داخلی مجلس در پایان افزود: دوران وزرات آقای ربیعی بدترین دوران این وزارت خانه و دورانی بود که سازمان تامین اجتماعی و شستا به سمت ورشکستکی رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: