کد خبر: ۷۶۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۶
حجت الاسلام احمد سالک نماینده اصفهان و عضو جامعه روحانیت مبارز، رئیس جمهور را تهدید به استیضاح و یا اعلام عدم کفایت سیاسی در مجلس کرد.
تهدید روحانی در مجلس: ناگزیرمان نکنید عدم کفایت سیاسی‎تان را وسط بکشیم
به گزارش خبرداغ ، سالک در تذکری در پایان جلسه امروز خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی! شما با حاشیه سازی‎های هفتگی نمی‎توانید از وظایف و ماموریت هایتان جدا شوید، پس چگونه پاسخ نارسایی ها در اشتغال و تبعیض و فساد اداری می دهید؟

او خطاب به روحانی ادامه داد: در طول دو دولتتان بالغ بر 50 مورد به مردم توهین کرده و در روز 22 بهمن موضوع رفراندوم را مطرح کرده‎اید. شما در مقاطع مختلف، مخالفین خود را بی عقل، بی سواد و ترسو و بزدل و جاهل به دین معرفی می کنید. این روند مناسبی در شان ریاست جمهوری نیست. اگر این روند را دنبال کنید یا پای استیضاح شما و یا اجرای عدم کفایت سیاسی شما را وسط می‎کشیم.
سالک در پایان گفت: آقای رئیس جمهور، شما باید عامل اتحاد میان دولت و ملت باشید نه عدم آن.

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: