کد خبر: ۷۶۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
تعداد بازدید: ۴۰۳
تیم‌های پرسپولیس و استقلال در رده بندی برترین باشگاه های جهان با سقوط قابل توجهی مواجه شدند.
سقوط پرسپولیس، استقلال و برانکو در رنکینگ جهانیبه گزارش خبرداغ،رده‌بندی جدید تیم‌های باشگاهی برتر جهان اعلام شد که طبق آن پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران است.

 

قرمزها البته در این رده بندی با 14 پله سقوط مواجه شده و در رده 151 قرار گرفتند ضمن اینکه استقلال هم با سقوط 25 پله ای به رده 203 رسید.

 

در این رده بندی که سه تیم اول آن رئال مادرید، بارسلونا و گرمیو هستند، تیم‌های ذوب‌آهن، پیکان، استقلال خوزستان، سایپا، سپاهان، فولاد، پدیده و نفت آبادان به ترتیب تیم‌های برتر ایران بعد از پرسپولیس و استقلال محسوب می‌شوند.

 

در بخش بهترین مربیان باشگاهی نیز برانکو کماکان بهترین مربی شاغل در ایران محسوب می شود اما او نیز با سقوط 32 پله ای به رده 171 رسید.

 

بعد از وی علیرضا منصوریان، امیر قلعه نویی، مجتبی حسینی، سیروس پورموسوی، علی‌ دایی، مجید جلالی، فراز کمالوند، مهدی تارتار، رضا مهاجری و فیروز کریمی قرار دارند.

 

در صدر این فهرست نیز کماکان زیدان سرمربی رئال قرار گرفته و بعد از وی گائوچو از گرمیو و ارنستو والورده از بارسلونا قرار دارند.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: