کد خبر: ۷۶۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
تعداد بازدید: ۱۸۵
اسفندیار رحیم مشایی گفت: گناه ما این است که حرف‌های خود را می‌زنیم زیرا این تکلیف انقلابی و دینی ماست.
مشایی: می‌گویند انتقاد ما به دستگاه قضایی به منزله مخالفت با نظام است/ گناه ما این است که حرف‌های خود را می‌زنیم/ من کسی بودم که برای انقلاب تظاهرات برگزار می‌کردم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اسفندیار رحیم‌مشایی پیش از انجام جلسه بازپرسی در دادسرای فرهنگ و رسانه گفت: ظاهر این جلسات بازپرسی است ولکن درباره اتهام بحثی نمی‌شود و بحث حقوقی و قانونی صورت نمی‌گیرد، مستند قانونی ارائه نمی‌شود و صرفا حرف‌های ایدئولوژیک و سیاسی گفته می‌شود که این کار خلاف مقررات است.

وی با اشاره صحبت‌های رهبری در رابطه با مقوله عدالت تشریح کرد: من به بازپرس گفتم رهبری گفتند که کسی که طرفدار نظام جمهوری اسلامی است معنایش این نیست که از مسئولان انتقاد نکند، حالا ما از دستگاه قضایی انتقاد داریم و شما می‌گویید این مخالفت با نظام است. 

مشاییی بیان کرد: گناه ما این است که حرف‌های خود را می‌زنیم زیرا این تکلیف انقلابی و دینی ماست. 

وی گفت: من کسی بودم که برای انقلاب تظاهرات برگزار می‌کردم در آن تظاهرات قرآن و قطعنامه می‌خواندم. مردم به ما اطمینان کردند و به همین خاطر امروز باید پاسخ آنها را بدهیم ولی متاسفانه نمی‌توانیم این کار را کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: