کد خبر: ۷۶۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۶۹
هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا که هفته پایانی دور رفت‌ مرحله گروهی این مسابقات است.
العیـن امارات- استقـلال؛ سـاعـت ‌18:50 / اتحاد برای انتقام و صعود!به گزارش خبرداغ،هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا که هفته پایانی دور رفت‌ مرحله گروهی این مسابقات است، دیروز با انجام چند بازی آغاز شد و در نخسین روز پرسپولیس و تراکتورسازی 2 نماینده ایران به میدان رفتند. امروز در دومین روز از هفته سوم، 2 نماینده دیگر کشورمان به میدان می‌روند و ابتدا ذوب‌آهن اصفهان میزبان الوحده امارات است. ذوب‌آهن که در گروه B قرار دارد، 3 امتیازی است و برای آن‌که شانسی برای صعود داشته باشد، باید در این بازی خانگی پیروز شود. در دیگر دیدار امروز، تیم استقلال که موفق‌ترین نماینده ایران در 2 هفته آغازین بوده، ساعت‌18:50‌ در امارات به مصاف العین می‌رود. دیداری که هم به لحاظ امتیازی و هم به لحاظ روحی و روانی از اهمیت بالایی برخوردار است.


 
استقلال تهران که لیگ قهرمانان را با تساوی مقابل الریان آغاز کرد، در هفته دوم با شکست دادن الهلال عربستان کاری کرد کارستان و با 4 امتیاز صدرنشین گروه D شد. صدرنشینی استقلال در گروهی که گروه مرگ نامیده می‌شد، اتفاقی نبود و آبی‌های پایتخت در‌ادامه روند رو به رشدشان لیگ قهرمانان را هم هدف قرار دادند. استقلال در شرایطی الهلال را شکست داد که مجبور بود به‌ خاطر مناقشه ایران و عربستان در زمین ثالث و بدون تماشاگرانش به مصاف این تیم برود. با وجود محرومیت از امتیاز میزبانی، شاگردان شفر تیم پرستاره الهلال را شکست داده و باعث برکناری دیاز آرژانتینی شدند.

 

حالا استقلال در سومین دیدارش بازهم باید خارج از خانه به میدان برود و همچنان بدون تماشاگرانش لیگ قهرمانان آسیا را ادامه دهد! آبی‌های تهرانی که پس از شکست الهلال، فولاد و پرسپولیس را هم شکست داده‌اند، امشب باید به مصاف عنابی‌پوشان العین بروند که تیم کم‌مهره‌ای نیستند‌ و همان عمر عبدالرحمان مرد سال آسیا در سال 2016‌، برای معرفی قهرمان‌ فصل 2003-2002 کافی است. بازیکنی که فصل گذشته در بازی دراماتیک و تلخ استقلال و العین، نقش مهمی در شکست سنگین نماینده ایران و 6 گله شدن استقلال داشت.

 

آبی‌پوشان که آن شکست تلخ مرحله یک‌هشتم نهایی را فراموش نکرده‌اند، امشب به قصد انتقام به ورزشگاه بن‌زاید گام می‌گذارند و با توجه به چند برد روحیه‌بخش و پیروزی در داربی، آمادگی کافی برای بازی و گرفتن انتقام آن شکست سنگین را دارند. نکته جالب درباره العین این است که شفر قبلا سرمربی این تیم بوده که البته چند سالی از آن می‌گذرد. همین تقابل شاید به مرد آلمانی انگیزه مضاعفی برای پیروزی بدهد و این هم به سود استقلال تمام شود. شفر که با برد داربی ره صد ساله محبوبیت را یک شبه طی کرد، حالا می‌خواهد با شکست دادن العین و گرفتن انتقام فصل گذشته و رسیدن به امتیاز 7 کار صعود را قبل از آغاز سال نو تمام کند، چرا‌که بازی برگشت با العین هفته آینده در تهران است و استقلال در صورت پیروزی در 2 بازی با این تیم صعودش را نهایی می‌کند.

 

البته ترکیب شفر برای این بازی چند ابهام دارد. در‌حالی که ترکیب خط دفاع ظاهرا قرار است با همان بازیکنان داربی یعنی چشمی، حسینی، غفوری و نورافکن بسته شود اما برای دروازه شفر هنوز تصمیم نگرفته‌ و بین رحمتی مرد موفق داربی و حسینی با انگیزه مردد است. گفته می‌شود شفر با توجه به تجربه تلخ رحمتی مقابل العین و شناخت خوب العینی‌ها از این ‌دروازه‌بان و نقاط قوت و ضعفش، انتخابش حسینی است. در خط میانی‌ و حمله هم شفر پس از داربی ظاهرا از عملکرد شجاعیان و فرشید اسماعیلی چندان راضی نبوده و احتمال نیمکت‌نشین شدن اسماعیلی وجود دارد. به نظر می‌رسد شفر با توجه به نیاز این بازی به بازیکنان قدرتی، می‌خواهد از قربانی در کنار تیام استفاده کند. آنچه که مسلم است مرد آلمانی با روحیه بالا و اتحاد و یکدلی بازیکنانش برای العین نقشه خوبی کشیده است. در دیگر دیدار این گروه تیم الهلال عربستان میزبان الریان قطر است.

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: